ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Να πούμε «Ευτυχές το Νέο Έτος» τώρα που πέρασαν τα Χριστούγεννα; Εμείς θα το πούμε, αλλά θα είναι «Ευτυχές» για το 90% των πολιτών;
prodeals

Από 45.350€ η βασική έκδοση C-180 – Ξεκίνησαν στην Ελλάδα οι παραγγελίες της νέας C-Class

Από 45.350€ η βασική έκδοση C-180 – Ξεκίνησαν στην Ελλάδα οι παραγγελίες της νέας C-Class

Με τιμή εκκίνησης 45.350 ευρώ ξεκίνησαν οι παραγγελίες της νέας C-Class για τα μοντέλα Sedan και Estate . Η τιμή αυτή είναι για τη βασική έκδοση που αναμένεται να φθάσει στις βιτρίνες της εταιρίας το καλοκαίρι του 2021.

Η νέα C-Class, παρουσιάστηκε πριν από λίγο καιρό σε δύο διαφορετικές εκδόσεις αμαξωμάτων , την Sedan και την Estate. Είναι η πρώτη κλασική σειρά μοντέλων της Mercedes-Benz που εξηλεκτρίζεται πλήρως και θεωρείται από τα πιο εμπορικά αυτοκίνητα της . Έχει ενσωματωμένη μίζα-δυναμό και ηλεκτρικό σύστημα οχήματος 48 Volt και βάζει νέα πρότυπα στον τομέα της βιωσιμότητας.

Με ενσωματωμένη μίζα-δυναμό και ηλεκτρικό σύστημα οχήματος 48 Volt, θέτει νέα πρότυπα στον τομέα της βιωσιμότητας. Ο συστηματικός εξηλεκτρισμός έχει σημαντικό αντίκτυπο στο αποτύπωμα άνθρακα της εταιρείας. Εκτός αυτού όμως, έχουν γίνει πολλές ακόμα τεχνικές βελτιώσεις, οι οποίες περιλαμβάνουν πλήθος στοιχείων προαιρετικού εξοπλισμού, όπως π.χ. το DIGITAL LIGHT και το σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα.

Συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, που είχε ιδιαίτερα πολυτελή διαμόρφωση στο εσωτερικό του, η νέα C-Class εξελίσσει ακόμη περισσότερο την έννοια της σύγχρονης πολυτέλειας, ήδη από τη βασική της έκδοση στην Ελλάδα.

Εξωτερικά, στο μπροστινό τμήμα δεσπόζει η χαρακτηριστική επένδυση του ψυγείου της μάρκας, με το αστέρι στο κέντρο του. Η σχεδίαση του πίσω τμήματος είναι χαρακτηριστική ενός sedan της Mercedes-Benz, με τα πίσω φώτα να κερδίζουν τις εντυπώσεις, αφού στην έκδοση αυτή τα φωτιστικά σώματα απέκτησαν σχεδίαση δύο τμημάτων για πρώτη φορά στη C-Class, με τις λειτουργίες φωτισμού να μοιράζονται μεταξύ των φώτων στο πλευρικό τοίχωμα και των φώτων στο καπό του πορτ-μπαγκάζ.

Η ποιότητα στη διαμόρφωση του εσωτερικού χώρου αποτυπώνεται μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Το ταμπλό οργάνων είναι χωρισμένο σε δύο τμήματα: το επάνω τμήμα διαθέτει νέους, επίπεδους στρογγυλούς αεραγωγούς που θυμίζουν τα αεροδυναμικά καλύμματα των κινητήρων αεροσκαφών, ενώ το κάτω τμήμα συνίσταται σε μια ενιαία επιφάνεια με πολυτελή διακοσμητικά στοιχεία, η οποία εκτείνεται ομοιόμορφα από την κεντρική κονσόλα μέχρι το ταμπλό οργάνων χωρίς καμία παρεμβολή. Η έμφαση στον οδηγό αναδεικνύει τη σπορ σχεδίαση: το ταμπλό οργάνων και η κεντρική οθόνη έχουν μία ελαφριά κλίση έξι μοιρών προς τον οδηγό.

Η μετάβαση προς την ψηφιοποίηση αντανακλάται και στην κεντρική, OLED οθόνη αφής, η οποία επιτρέπει τον έλεγχο των λειτουργιών του αυτοκινήτου και μοιάζει να αιωρείται πάνω από τη διακοσμητική επιφάνεια της κονσόλας. Όπως το ταμπλό οργάνων, έτσι και η οθόνη έχει ελαφριά κλίση προς τον οδηγό. Επιπλέον, επιτυγχάνει το απόλυτο μαύρο με αυτοφωτιζόμενα pixel.

Οι δύο μεγάλες αυτές οθόνες έχουν η μεν του οδηγού διαγώνιο 12,3 ιντσών (31,2 cm), η δε κεντρική οθόνη 11,9 ιντσών (30,2 cm) και περιλαμβάνονται και οι δύο στον βασικό εξοπλισμό του οχήματος! Ο βασικός εξοπλισμός της νέας C-Class περιλαμβάνει ατμοσφαιρικό φωτισμό με οπτικές ίνες.Όπως η νέα S-Class, έτσι και η νέα C-Class είναι εξοπλισμένη με τη δεύτερη γενιά του MBUX (Mercedes-Benz User Experience).

Εκτός από τον στροβιλοσυμπιεστή (turbo-charger), τόσο οι πετρελαιοκινητήρες όσο και οι βενζινοκινητήρες διαθέτουν ενσωματωμένη μίζα-δυναμό (ISG) για έξυπνη υποβοήθηση στις χαμηλές στροφές κινητήρα, ως ήπιο υβριδικό σύστημα δεύτερης γενιάς και με αυτόν τον τρόπο, διασφαλίζεται εξαιρετική απόδοση ισχύος.

Το κιβώτιο ταχυτήτων εξελίχθηκε για την προσαρμογή της ενσωματωμένης μίζας-δυναμό και τοποθετείται σε όλα τα μοντέλα C-Class. Ο ηλεκτροκινητήρας, το ηλεκτρονικό σύστημα ισχύος και το ψυγείο κιβωτίου ταχυτήτων έχουν πλέον μετακινηθεί μέσα ή προς το κιβώτιο ταχυτήτων. Τα προηγουμένως απαραίτητα καλώδια έχουν καταργηθεί, γεγονός που προσφέρει πλεονεκτήματα όσον αφορά στον χώρο που χρειαζόταν για την τοποθέτησή τους και το βάρος.

Το σύστημα κίνησης 4MATIC των τετρακίνητων μοντέλων έχει εξελιχθεί. Το νέο σύστημα κίνησης στους μπροστινούς τροχούς επιτρέπει τη μετάδοση υψηλότερης ροπής με ιδανική κατανομή των φορτίων αξόνων, για δυναμική οδήγηση. Συν τοις άλλοις, παρουσιάζει ένα σημαντικό πλεονέκτημα βάρους συγκριτικά με την προηγούμενη σειρά, συμβάλλοντας στη μείωση του CO2. Οι τεχνικοί μπόρεσαν να μειώσουν και τις απώλειες τριβής στο νέο κιβώτιο διανομής, το οποίο επιπρόσθετα διαθέτει κλειστό κύκλωμα λαδιού και δεν απαιτεί πρόσθετα μέτρα ψύξης.

Τα βασικά εξαρτήματα της νέας, δυναμικά σχεδιασμένης ανάρτησης είναι ένας νέος άξονας τεσσάρων συνδέσμων μπροστά και ένας άξονας πολλαπλών συνδέσμων, ο οποίος είναι τοποθετημένος σε ένα βοηθητικό πλαίσιο, πίσω. Η νέα ανάρτηση αποτελεί τη βάση για κορυφαία άνεση ανάρτησης, οδήγησης και θορύβου, ευέλικτη οδική συμπεριφορά και οδηγική απόλαυση. Επιπλέον, η νέα C-Class διατίθεται προαιρετικά με συνεχώς ρυθμιζόμενη απόσβεση και σπορ ανάρτηση.

Η νέα C-Class είναι ιδιαίτερα ευέλικτη και σταθερή, χάρη στο προαιρετικό σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα και την πιο άμεση σχέση μετάδοσης του συστήματος διεύθυνσης στον μπροστινό άξονα. Η γωνία διεύθυνσης στον πίσω άξονα είναι 2,5 μοίρες. Ως αποτέλεσμα, ο κύκλος στροφής μειώνεται κατά 43 εκατοστά στα 10,64 μέτρα.

Συγκριτικά με την προηγούμενη σειρά C-Class, η τελευταία γενιά του πακέτου υποβοήθησης οδήγησης διαθέτει πρόσθετες και προηγμένες λειτουργίες, οι οποίες ξεκουράζουν τον οδηγό σε καθημερινές καταστάσεις, φροντίζοντας για πιο άνετη και ασφαλή οδήγηση. Όταν προκύπτει κίνδυνος, τα συστήματα υποβοήθησης μπορούν να αντιδρούν σε επικείμενες συγκρούσεις ανάλογα με τις απαιτήσεις. Η αρχή λειτουργίας των συστημάτων απεικονίζεται στην οθόνη οδηγού με μία νέα φιλοσοφία ενδείξεων.

Ο βασικός εξοπλισμός των C-Class sedan & estate στη χώρα μας:

• Σχεδιαστική γραμμή Avantgarde

• Πακέτο άνεσης καθισμάτων

• Μπροστινά θερμαινόμενα καθίσματα

• Πακέτο στάθμευσης με κάμερα οπισθοπορείας

• MBUX Navigation Premium

• Οθόνη οδηγού 12.3 ιντσών

• Κεντρική οθόνη 11.9 ιντσών

• Ενεργό σύστημα υποβοήθησης νεκρής γωνίας ορατότητας

• Ρεζερβουάρ καυσίμου αυξημένης χωρητικότητας

• Αυτόματο σύστημα κλιματισμού THERMATIC με 2 ζώνες κλιματισμού

• Πακέτο USB

• Δερμάτινο τιμόνι

• Πακέτο καθρεπτών

• Ψηφιακό ραδιόφωνο

• Ατμοσφαιρικός φωτισμός

• Οσφυϊκή στήριξη 4 κατευθύνσεων

• Αναδιπλούμενη πλάτη πίσω καθίσματος

• Ασύρματη φόρτιση

• Προβολείς LED High Performance

• Προσαρμοζόμενο σύστημα υποβοήθησης φώτων μεγάλης σκάλας

• Ενσωμάτωση smartphone

• Αισθητήρας δακτυλικών αποτυπωμάτων

• Ζάντες 17”

Αναλυτικά οι τιμές:

C180 sedan: 45.350 ευρώ
C200 sedan: 51.200 ευρώ
C200 estate: 52.750 ευρώ
C200 4Matic sedan: 53.980 ευρώ
C300 sedan: 56.450 ευρώ
C300 4Matic sedan: 59.895 ευρώ
C22od sedan: 54.800 ευρώ
C22od estate: 56.350 ευρώ
C300d sedan: 58.150 ευρώ
C300d estate: 59.750 ευρώ

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά των μοντέλων Sedan και Estate (1) με κινητήρες βενζίνης- Τιμές στην Ελλάδα

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.