Σύμφωνα με την εταιρεία, το ολοκαίνουργιο Hyundai Kona είναι πιο προηγμένο σε όλα τα επίπεδα από το προηγούμενο και με μπροστάρη την ηλεκτρική εκδοχή του, επιταχύνει το ηλεκτρικό όραμα της φίρμας.
Έτσι διατηρούνται οι δύο ηλεκτρικές εκδόσεις στην γκάμα, με την Long Range να έχει μπαταρία χωρητικότητας 65,4 kWh, ισχύ 218 PS με 255 Nm και πάνω από 490 km αυτονομίας κατά WLTP. Όσο για τη Standard range, έχει μπαταρία 48,4 kWh, 156 PS και επίσης 255 Nm, χωρίς να ξεκαθαρίζεται η αυτονομία.
Αναφέρεται όμως ότι υπάρχει πλέον διαθέσιμη η τεχνολογία V2L, με τη βοήθεια της οποίας το Kona -που χρησιμοποιεί ηλεκτρική αρχιτεκτονική 400V- μπορεί να τροφοδοτήσει με ηλεκτρική ενέργεια και άλλον καταναλωτή. Ακολουθεί δηλαδή το πρότυπο που εγκαινίασε το Ioniq 5 και για την ακρίβεια μπορεί να δώσει έως και 3,13 kVA (για τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα).
Το ίδιο το αυτοκίνητο τώρα, μπορεί να φορτίσει από το 10 έως το 80% της χωρητικότητα της μπαταρίας σε 41 λεπτά της ώρας σε ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος.
Επιπλέον το νέο i-Pedal επιτρέπει στον οδηγό να ορίζει την ταχύτητα του Kona χρησιμοποιώντας αποκλειστικά και μόνο το πεντάλ του γκαζιού, με το σύστημα να διατηρεί την προσαρμοζόμενη λειτουργία του και να ακινητοποιεί εντελώς το αυτοκίνητο.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr