Η VW προς τιμήν της έχει παραδεχτεί δημοσίως ουκ ολίγες φορές ότι τα χειριστήρια αφής σε ποικίλα μοντέλα της έχουν απογοητεύσει πλήρως ακόμα και τους φανατικούς πελάτες της φίρμας, με την επιδιόρθωση του προβλήματος να είναι καθ’ οδόν.
Για πολλοστή φορά, ο Διευθύνων Σύμβουλος της VW Thomas Schäfer, παραδέχτηκε σε συνέντευξη του στο Autocar, ότι οι διακόπτες αφής έκαναν μεγάλη ζημιά στο κύρος της εταιρείας.
Και έχει απόλυτο δίκιο…
Τη VW μπορεί κανείς να την κατηγορήσει για πολλά. Σίγουρα όμως δε μπορεί κανείς εύκολα να της προσάψει κάτι αρνητικό σε ότι αφορά τη λειτουργικότητα του εσωτερικού διακόσμου στα μοντέλα της.
Η λογική των Γερμανών ήταν ανέκαθεν η δημιουργία ενός εσωτερικού απλά σχεδιασμένου και λειτουργικού, χωρίς φανφάρες και «υπερβολές».
Αυτή η λογική ήρθε «τούμπα» με την παρουσίαση του Golf όγδοης γενιάς το 2019.
Οι ιθύνοντες από το Wolfsburg αποφάσισαν να δοκιμάσουν κάτι νέο, όπου νέο, προσθέστε δίπλα τα χειριστήρια αφής. Όχι μόνο στο τιμόνι αλλά και για το χειρισμό πολλών ακόμα συστημάτων όπως του κλιματισμού κ.α.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.