Η VW προς τιμήν της έχει παραδεχτεί δημοσίως ουκ ολίγες φορές ότι τα χειριστήρια αφής σε ποικίλα μοντέλα της έχουν απογοητεύσει πλήρως ακόμα και τους φανατικούς πελάτες της φίρμας, με την επιδιόρθωση του προβλήματος να είναι καθ’ οδόν.

Για πολλοστή φορά, ο Διευθύνων Σύμβουλος της VW Thomas Schäfer, παραδέχτηκε σε συνέντευξη του στο Autocar, ότι οι διακόπτες αφής έκαναν μεγάλη ζημιά στο κύρος της εταιρείας.

Και έχει απόλυτο δίκιο…

Τη VW μπορεί κανείς να την κατηγορήσει για πολλά. Σίγουρα όμως δε μπορεί κανείς εύκολα να της προσάψει κάτι αρνητικό σε ότι αφορά τη λειτουργικότητα του εσωτερικού διακόσμου στα μοντέλα της.

Η λογική των Γερμανών ήταν ανέκαθεν η δημιουργία ενός εσωτερικού απλά σχεδιασμένου και λειτουργικού, χωρίς φανφάρες και «υπερβολές».

Αυτή η λογική ήρθε «τούμπα» με την παρουσίαση του Golf όγδοης γενιάς το 2019.

Οι ιθύνοντες από το Wolfsburg αποφάσισαν να δοκιμάσουν κάτι νέο, όπου νέο, προσθέστε δίπλα τα χειριστήρια αφής. Όχι μόνο στο τιμόνι αλλά και για το χειρισμό πολλών ακόμα συστημάτων όπως του κλιματισμού κ.α.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr