Τα τέσσερα δακτυλίδια της Audi χρονολογούνται από την εποχή της Auto Union και σηματοδοτούσαν την ένταξη κάτω από την ίδια σκέπη των εταιρειών Audi, DKW, Horch και Wanderer. Έκτοτε έχει αλλάξει πολλές φορές με την κεντρική ιδέα όμως να παραμένει η ίδια.

Η πιο πρόσφατη ανανέωση, που για πολλούς όμως πέρασε απαρατήρητη, ήρθε με την παρουσίαση του νέου Audi Q8 e-tron.

Με στόχο να δίνει στο αυτοκίνητο μια πιο μοντέρνα εμφάνιση, ο νέος λογότυπος φιλοξενείται σε μαύρο φόντο που έρχεται σε αντίθεση με το λευκό χρώμα της περιμέτρου των δακτυλιδιών, δίνοντας έτσι μια ξεχωριστή λάμψη στο σήμα της εταιρείας από το Ινγκολστάντ. Η δίχρωμη εμφάνιση υπόσχεται επίσης να κάνει το λογότυπο ιδιαίτερα ορατό, ακόμη και από απόσταση.

Θα υπάρχουν επίσης παραλλαγές συμπεριλαμβανομένου ενός πιο διακριτικού μαύρου και γκρι σχεδίου, όμως όλες οι εκδόσεις θα έχουν δισδιάστατη εμφάνιση. Το δισδιάστατο του σχεδίου προήλθε από την Audi το 2016, ως συνέπεια της ψηφιοποίησης.

Ο υπεύθυνος για τον σχεδιασμό του νέου logo, ο André Georgi, είπε πως «Θέλουμε τα τέσσερα δαχτυλίδια να φαίνονται παντού στο μέλλον: Είτε αν είναι τυπωμένα στο χαρτί, στο smartphone ή σε μια διαφημιστική πινακίδα, ακόμη και μέσα στο αυτοκίνητο. Η νέα δισδιάστατη εμφάνιση δίνει στο logo μια σαφώς πιο μοντέρνα εμφάνιση, μολονότι η γεωμετρία τους είναι σχεδόν ίδια με τα προηγούμενα».

Ένα ακόμα ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι στο νέο της σήμα η Audi καταργεί το χρώμιο που για πολλά χρόνια αποτελούσε το βασικό χαρακτηριστικό του.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πηγή: drive.gr