Το πρότζεκτ «Model E» της Ford, που τρέχει ήδη από το 2021, έχει εξελιχθεί σε μια ανοιχτή πληγή για τον όμιλο η οποία συνεχώς αιμορραγεί οικονομικά την τελευταία 3ετία.

Από το 2021 λοιπόν έως και το 2023 (σύμφωνα με τις προβλέψεις της φίρμας) οι απώλειες θα φθάσουν τα $8 δισ, ωστόσο η Ford είναι πεπεισμένη πως από το 2026 το ηλεκτρικό της πλάνο θα αρχίσει να αποδίδει καρπούς.

Τα στοιχεία αυτά δόθηκαν σήμερα στους επενδυτές του ομίλου ούτως ώστε άπαντες να γνωρίζουν που βρίσκεται το πρότζεκτ και που ευελπιστεί η Ford ότι θα φθάσει.

Η Ford έχει χωρίσει ουσιαστικά τις λειτουργίες της εταιρείας σε τρείς τομείς.

Ο τομέας «Model E» αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ο τομέας «Blue» τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης και τέλος το section «Pro» περιλαμβάνει τα εμπορικά οχήματα και τις υπηρεσίες.

Ο επικεφαλής οικονομικός διευθυντής της φίρμας, John Lawler, δήλωσε ότι η Ford είχε κατά κάποιο τρόπο προβλέψει αυτές τις οικονομικές απώλειες τα πρώτα χρόνια, δηλώνοντας σίγουρος πως από το 2026 και μετά το ηλεκτρικό πλάνο της εταιρείας θα είναι κερδοφόρο.

Η Ford μάλιστα θέλει έως τα τέλη του έτους που διανύουμε να ρίξει στην αγορά 600.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με στόχο έως το 2026 να πουλάει μίνιμουμ 2 εκατ. ηλεκτρικά μοντέλα παγκοσμίως.

Επίσης, όπως έγινε γνωστό, από δω και στο εξής ο όμιλος δε θα ανακοινώνει πωλήσεις ανά γεωγραφική αγορά (Ευρώπη, Ασία, Αμερική κ.ο.κ) αλλά συνολικές ταξινομήσεις, δύο φορές το χρόνο.

Πάντως τη χρονιά που μας πέρασε η καλύτερη αγορά για την Ford ήταν αυτή της Β. Αμερικής, με την Ευρώπη και την Κίνα να ακολουθούν σε πωλήσεις.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πηγή: drive.gr