Αγορά
Οι υπηρεσίες συνδρομής είναι πλέον η νέα πραγματικότητα στο αυτοκινητικό γίγνεσθαι. Όλοι οι κατασκευαστές αργά ή γρήγορα θα στραφούν σε αυτές, αφού όπως έχουν υπολογίσει, ο τζίρος τους θα ξεπεράσει τα 100 δισ. δολάρια το χρόνο έως το 2030!
Η BMW, άνοιξε πρόσφατα το ηλεκτρονικό της κατάστημα στη Νότιο Κορέα, μέσω του οποίου πουλά έξτρα υπηρεσίες στους πελάτες της. Μία από αυτές, είναι και τα θερμαινόμενα καθίσματα, έναντι 18 δολάριων το μήνα.
Η Dacia θέλοντας να πικάρει αυτή τη νέα πραγματικότητα αλλά και την BMW προφανώς, προχώρησε σε μια ομολογουμένως έξυπνη κίνηση.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr