Σύμφωνα με τον επικεφαλής του ομίλου στον τομέα της τεχνολογίας, Hiroki Nakajima, η Toyota έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο τμήμα για την εξέλιξη και παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, το οποίο ετοιμάζει 10 νέες προτάσεις έως το 2026, ούτως ώστε να βοηθήσει την εταιρεία να πετύχει το στόχο που έχει θέσει των 1,5 εκατ. πωλήσεων EV’s, για τα επόμενα τρία χρόνια.
Η No 1 σε σε πωλήσεις αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως (για τρία συναπτά μάλιστα έτη) έχει δεχτεί έντονη κριτική από οικονομικούς παράγοντες, επενδυτές αλλά και περιβαλλοντικές οργανώσεις, ότι δεν έχει αγκαλιάσει όσο ζεστά θα έπρεπε το πρότζεκτ της ηλεκτροκίνησης.
Δεν είναι λίγοι άλλωστε εκείνοι που θεωρούν ότι η Toyota έχει ήδη μείνει πίσω στην εξέλιξη και παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, κάτι που μπορεί να της στοιχίσει ακριβά στο εγγύς μέλλον.
Η αλήθεια είναι ότι η Toyota, συμπεριλαμβανομένης και της Lexus, διαθέτει αυτή τη στιγμή στη φαρέτρα της ηλεκτρικές προτάσεις που μετριούνται στα δάχτυλα τους ενός χεριού.
Οι άνθρωποι της Toyota βέβαια δεν έχουν κρυφτεί ποτέ πίσω από το δάχτυλο τους. Έχουν δηλώσει με τον πλέον επίσημο τρόπο ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι πανάκεια. Είναι απλώς μία επιλογή για το κοινό.
Προσφάτως δε, ο Gill Pratt, επικεφαλής του επιστημονικού τομέα στον όμιλο Toyota, από τη σάλα του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός όπου βρέθηκε, άφησε έκπληκτο το κοινό όταν ξεκίνησε να εξηγεί τους λόγους για τους οποίους οι αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν λάθος ποντάροντας τα πάντα στην ηλεκτροκίνηση!
Και μεταξύ μας, ήταν άκρως πειστικοί…
Η Toyota με απλά λόγια πιστεύει ότι τα υβριδικά μοντέλα, όπως το Prius, είναι η πιο σωστή και ενδεδειγμένη επιλογή τόσο για τους αγοραστές όσο και για το περιβάλλον.
Αφού όμως ολόκληρη η αυτοκινητοβιομηχανία στρέφεται προς αυτήν την κατεύθυνση (ηλεκτροκίνηση) είναι και η ίδια υποχρεωμένη να ακολουθήσει. Έστω και με πιο αργό αλλά ενδεχομένως και πιο «σίγουρο» βηματισμό από το σύνολο του ανταγωνισμού…