Ο Όμιλος Volkswagen είναι μάστορας εδώ και πολλές δεκαετίες στην τέχνη της δημιουργίας τεχνικών συνεργειών μεταξύ των Volkswagen, Audi, Škoda, SΕΑΤ ή ακόμα και μερικές φορές μεταξύ των Porsche, Bentley και Lamborghini.
Αλλά οι Γερμανοί αυτή τη στιγμή έχουν να επιδείξουν μέτρια κερδοφορία και περιθώριο κέρδους σε σύγκριση με τους πρωταθλητές της αγοράς στον τομέα αυτόν, όπως για παράδειγμα η Toyota.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο όμιλος του Wolfsburg προετοιμάζει μια νέα στρατηγική για τη βελτίωση των εσόδων της φίρμας Volkswagen, ενώ παράλληλα βελτιστοποιεί περαιτέρω τις συνέργειες με τις άλλες φίρμες του Oμίλου VW.
Ο στόχος είναι να βάλει στο ταμείο €10 δισ. περισσότερα έως το 2026 και να αυξήσει την κερδοφορία της στο 6,5% αντί για 3% το πρώτο 3μηνο του 2023.
Για να γίνει αυτό, η φίρμα Volkswagen θα απλοποιήσει την γκάμα της και θα εγκαταλείψει τις εξειδικευμένες κατηγορίες της αγοράς με μέση κερδοφορία, εξαλείφοντας αυτοκίνητα όπως για παράδειγμα το Arteon.
Ο Γερμανός κατασκευαστής θα μειώσει επίσης τις πιθανές επιλογές διαμόρφωσης στα μοντέλα του όσο το δυνατόν περισσότερο, όπως έχει ήδη κάνει στην ηλεκτρική μπερλίνα ID.7
Σημειωτέον, το ID.7 διαθέτει «99% λιγότερες επιλογές διαμόρφωσης σε σύγκριση με ένα Golf 7», σύμφωνα με τον επικεφαλής της φίρμας, Thomas Schaefer.
Ο Όμιλος Volkswagen θέλει να βελτιστοποιήσει το κόστος παραγωγής, δημιουργώντας τη μέγιστη οικονομία κλίμακας την κατασκευή των μοντέλων του. Τα Škoda, Volkswagen, SEAT, Cupra, μπορεί και τα Audi, προορίζονται να κατασκευάζονται στις ίδιες εγκαταστάσεις.
Ένας ακόμη στόχος είναι να μειωθεί το μισθολόγιο. Ο όμιλος δεν μιλά για απολύσεις εργαζομένων για την επίτευξη αυτού του στόχου, αλλά για μη ανανέωση των θέσεων των συνταξιοδοτούμενων υπαλλήλων.
Ο όμιλος θα δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για τους οικονομικούς της στόχους κατά τη διάρκεια ενός μεγάλου συνεδρίου που θα διοργανωθεί στις 21 Ιουνίου.