Η BMW βγήκε νικήτρια στο ντέρμπι πωλήσεων του 2022 μεταξύ εκείνης και της Mercedes-Benz για μόλις 56.792 αυτοκίνητα.
Συγκεκριμένα, οι παγκόσμιες πωλήσεις του Βαυαρού κατασκευαστή το 2022 μειώθηκαν κατά 5,1% σε σχέση με το 2021, φτάνοντας τα 2.100.692 κομμάτια. Στην αντίπερα όχθη, η Mercedes-Benz τη χρονιά που πέρασε σημείωσε 2.043.900 πωλήσεις, αριθμός που μεταφράζεται σε μείωση 1% συγκριτικά με το 2021.
Την ίδια στιγμή, και οι δύο μάρκες ανακοίνωσαν αύξηση (35,6% για τη BMW και 19% για τη Mercedes-Benz) στις πωλήσεις ηλεκτρικών και υβριδικών τους μοντέλων, με την BMW να πουλάει συνολικά 372.956 και τη Mercedes-Benz 319.200 κομμάτια.
Όσο για τη MINI, η θυγατρική της BMW πούλησε 292.923 αυτοκίνητα και τον τίτλο του πιο δημοφιλούς μοντέλου της κατέκτησε το ηλεκτρικό Cooper SE με 43.744 αντίτυπα. Συνολικά, BMW και MINI παρέδωσαν 215.755 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα την περσινή χρονιά, 107% περισσότερα σε σχέση με το 2021.
Παράλληλα, το 2022 ήταν χρονιά ρεκόρ στην ιστορία της Rolls-Royce. Για πρώτη φορά στα 118 χρόνια ζωής της, η Rolls-Royce ξεπέρασε τις 6.000 πωλήσεις. Η βρετανική μάρκα ταξινόμησε τη χρονιά που μας πέρασε 6.021 οχήματα, μια αύξηση της τάξεως του 8% σε σχέση με το 2021.
Τέλος, το 2022 ήταν θετική χρονιά και για την Mercedes-Maybach που σημείωσε αύξηση στις πωλήσεις της σε σχέση με το 2021 κατά 37% ταξινομώντας 21.600 αυτοκίνητα.