Η Lancia Stratos της νέας εποχής επιστρέφει στις 15 Απριλίου με τη μορφή ενός ηλεκτρικού πρωτότυπου που σηματοδοτεί την κατεύθυνση της μάρκας για την επόμενη δεκαετία.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lancia, o Luca Napolitano επιβεβαίωσε ότι «θα είναι ένα 100% ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο» και θα αντιπροσωπεύει το μέλλον της μάρκας «σε επίπεδο σχεδίασης, βιωσιμότητας, τεχνολογίας και ηλεκτροκίνησης».
Το πρωτότυπο θα είναι πολύ κοντά στο νέο αυτοκίνητο παραγωγής, με τη Lancia να δηλώνει πως τα μελλοντικά της αυτοκίνητα θα βασίζονται στην κληρονομιά και το DNA της μάρκας. Οι εικόνες teaser αποκαλύπτουν ότι το πίσω μέρος του πρωτότυπου εμπνέεται έντονα από τη θρυλική Stratos.
Το πρωτότυπο που θα παρουσιαστεί θα αποτελέσει τη βάση για τα τρία νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα λανσάρει η Lancia έως το 2028, καθώς η μάρκα θα δηλώσει ξανά μετά από πολλά χρόνια παρούσα στην αγορά, αλλά ως κατασκευαστής αποκλειστικά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην premium κατηγορία της Ευρώπης.
Η επαναφορά της Lancia θα ξεκινήσει το 2024 με ένα νέο Ypsilon, το μοναδικό τρέχον μοντέλο της μάρκας, το οποίο αναμένεται να μοιραστεί τις βάσεις του με το ηλεκτρικό Fiat 500. Θα ακολουθήσει η νέα Delta, ενώ θα έχει μεσολαβήσει ένα ακόμη SUV μοντέλο που η Lancia δεν αποκαλύπτει. Τα δύο αυτά μοντέλα θα χρησιμοποιήσουν τη νέα πλατφόρμα STLA της μητρικής Stellantis.
Σε συνέντευξή του στο βρετανικό Autocar, ο Napolitano είπε ότι η Lancia θα επικεντρωθεί σε μικρά, συμπαγή και κορυφαία μοντέλα που θα «συμβαδίζουν με μια παράδοση που έκανε τις Lancia αναγνωρίσιμες σε όλο τον κόσμο για την κομψότητα και τον μοντερνισμό τους».
Πρόσθεσε ότι τα επερχόμενα αυτοκίνητα θα πωλούνται στην Ιταλία μαζί με «τέσσερις άλλες ευρωπαϊκές χώρες σε πρώτη φάση». Αυτές αναμένεται να είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία και η Γερμανία. Η δεύτερη φάση είναι πιθανό να περιλαμβάνει περαιτέρω επέκταση των πωλήσεων σε όλη την Ευρώπη.
Η νέα εποχή της εταιρείας θα περιλαμβάνει επίσης την ανάπτυξη μιας διαδικτυακής πλατφόρμας πωλήσεων, παρόμοιας με αυτή που προσφέρουν και άλλες μάρκες της Stellantis. Αυτό θα συνοδεύεται από 100 σημεία πώλησης σε όλη την ήπειρο. «Θέλουμε να κάνουμε τη Lancia μια αξιοσέβαστη μάρκα στην ευρωπαϊκή premium αγορά», δήλωσε ο Napolitano.
Σε ό,τι αφορά τις πολυσυζητημένες στις μέρες μας τεχνολογίες συνδεσιμότητας η Lancia θα συνεργαστεί με τον ιταλικό οίκο Cassina ο οποίος θα είναι υπεύθυνος και για τον συνολικό σχεδιασμό του εσωτερικού.