Η Ferrari κατέθεσε τα απαραίτητα έγγραφα και της χορηγήθηκε δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για ένα σύστημα εξωτερικών ηχείων που θα παράγουν αυθεντικό ήχο κινητήρων και που πρόκειται να χρησιμοποιήσει στα μελλοντικά ηλεκτρικά της μοντέλα.
Το σύστημα αυτό, συνδέεται απευθείας με το σύστημα πρόωσης του ηλεκτρικού αυτοκινήτου και προφανώς ο λόγος που εξελίχθηκε από την Ferrari, είναι για να διατηρήσει την ηχητική κληρονομιά των μοντέλων της και στην νέα εποχή που ξεκινά για την ίδια, από το 2025.
Πριν πούμε για το συγκεκριμένο σύστημα, αξίζει να σημειώσουμε πως ο στόχος της Ferrari, είναι τα ηλεκτρικά της μοντέλα να καταλαμβάνουν έως το 2030, το 40% των συνολικών της πωλήσεων.
Για να το πετύχει αυτό, ποντάρει κυρίως στο να προσαρμόσει στοιχεία της εταιρικής της ταυτότητας και στα ηλεκτρικά της μοντέλα. Προς αυτή την κατεύθυνση λοιπόν, το συγκεκριμένο σύστημα παραγωγής ήχου κινητήρα εσωτερικής καύσης, θα παράγει τον εκπληκτικό ήχο των V6, των V8 και των αγαπημένων V12 κινητήρων της μάρκας και στα ηλεκτρικά της μοντέλα.
Από το σχέδιο της συγκεκριμένης πατέντας που διέρρευσε στο διαδίκτυο, το σύστημα έχει τη δυνατότητα να καταγράφει τον ήχο από τα μέρη του ηλεκτρικού του κινητήρα, του κιβωτίου ή ακόμα και από το διαφορικό του και να τον ενισχύει μέσω ηχείου που είναι τοποθετημένο στον πίσω άξονα.
Ο ήχος που θα παράγει το σύστημα θα είναι ανάλογος με την ταχύτητα που θα κινείται το αυτοκίνητο, ενώ θα προσαρμόζεται και με τα χαρακτηριστικά της οδήγησής του, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά σε αντίστοιχα συστήματα παραγωγής ήχου.
Όλα αυτά έρχονται να επιβεβαιώσουν τις δηλώσεις του επικεφαλής R&D της Ferrari, Ernesto Lasalandra, το περασμένο έτος. Τότε, είχε δηλώσει πως η ομάδα του εργάζεται σε μια τεχνολογία που θα προσδώσει την «ηχητική υπογραφή» της Ferrari και στα EV μοντέλα της.
Βέβαια είχε παραδεχθεί πως αν και θα πρόκειται για μια διαφορετική ακουστικά υπογραφή, θα συνεχίσει να προκαλεί έντονα συναισθήματα σε όλους.