Η Ford στην Ευρώπη ανακοίνωσε σήμερα ότι προχωρά στα επόμενα βήματα στο πλαίσιο του μετασχηματισμού της επιχείρησής της, ανταποκρινόμενη τόσο στις ταχέως μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς όσο και στον αυξανόμενο αριθμό των ανταγωνιστικών ηλεκτρικών οχημάτων που εισέρχονται στην αγορά.
Η εταιρεία περιέγραψε σήμερα τα σχέδια που θα αναζωογονήσουν τις δραστηριότητές της στην Ευρώπη και θα της επιτρέψουν να είναι ανταγωνιστική και κερδοφόρα με μια νέα σειρά εμβληματικών επιβατικών οχημάτων, ενισχύοντας παράλληλα τη θέση της Ford Pro ως της μάρκας με τις περισσότερες πωλήσεις στον κλάδο των επαγγελματικών οχημάτων.
«Επαναπροσδιορίζουμε πλήρως τη μάρκα Ford στην Ευρώπη. Αδιαπραγμάτευτα αμερικανική, με εξαιρετικό ντιζάιν και συνδεδεμένες υπηρεσίες που θα διαφοροποιήσουν τη Ford και θα ενθουσιάσουν τους πελάτες μας στην Ευρώπη», δήλωσε ο Martin Sander, Γενικός Διευθυντής του Ford Model e στην Ευρώπη.
«Είμαστε έτοιμοι να αγωνιστούμε και να κερδίσουμε στην Ευρώπη. Το πρώτο μας ηλεκτρικό επιβατικό όχημα ευρωπαϊκής κατασκευής παρουσιάζεται φέτος την άνοιξη και σίγουρα θα προσελκύσει το ενδιαφέρον».
Οι ενέργειες που ανακοινώθηκαν σήμερα ευθυγραμμίζουν την οργανισμό ανάπτυξης προϊόντων και τις διοικητικές λειτουργίες της Ford στην Ευρώπη, με ένα μικρότερο, πιο εστιασμένο και όλο και πιο ηλεκτρικό χαρτοφυλάκιο προϊόντων. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τη μείωση περίπου 3.800 θέσεων εργασίας, δημιουργώντας μία πιο λιτή και ανταγωνιστική δομή κόστους για τη Ford στην Ευρώπη. Η εταιρεία θα ξεκινήσει τώρα διαβουλεύσεις με τους κοινωνικούς εταίρους της σε όλη την Ευρώπη με σκοπό να επιτύχει τις μειώσεις μέσω προγραμμάτων εθελούσιας αποχώρησης.
«Για να ανοίξει ο δρόμος προς ένα βιώσιμα κερδοφόρο μέλλον για τη Ford στην Ευρώπη απαιτούνται δράσεις ευρείας κλίμακας και αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο αναπτύσσουμε, παράγουμε και πουλάμε τα οχήματα Ford. Αυτό θα επηρεάσει την οργανωτική δομή, τα ταλέντα και τις δεξιότητες που θα χρειαστούμε στο μέλλον», σημείωσε ο Martin Sander.
Μέχρι το 2025, η Ford σχεδιάζει να μειώσει το μέγεθος του ευρωπαϊκού μηχανολογικού της αποτυπώματος, το οποίο θα έχει ως αποτέλεσμα την κατάργηση 2.800 θέσεων εργασίας. Οι αλλαγές αυτές οφείλονται στη μετάβαση στα αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης και στη μείωση της πολυπλοκότητας των οχημάτων. Η Ford θα διατηρήσει έναν μηχανολογικό οργανισμό με περίπου 3.400 θέσεις στην Ευρώπη, ο οποίος θα επικεντρωθεί στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη οχημάτων, καθώς και στη δημιουργία συνδεδεμένων υπηρεσιών.
Επιπλέον, θα δημιουργηθεί μια πιο λιτή δομή κόστους για τις λειτουργίες διοίκησης, μάρκετινγκ, πωλήσεων και διανομής της Ford στην Ευρώπη, η οποία περιλαμβάνει την κατάργηση περίπου 1.000 θέσεων εργασίας.
«Πρόκειται για δύσκολες αποφάσεις που δεν λαμβάνονται ελαφρά τη καρδία. Αναγνωρίζουμε την αβεβαιότητα που δημιουργεί στην ομάδα μας και σας διαβεβαιώνω ότι θα προσφέρουμε την πλήρη υποστήριξή μας τους επόμενους μήνες. Θα συμμετάσχουμε σε διαβουλεύσεις με τους κοινωνικούς εταίρους μας, ώστε να μπορέσουμε να προχωρήσουμε μαζί στην οικοδόμηση ενός ευημερούντος μέλλοντος για την επιχείρησή μας στην Ευρώπη», δήλωσε ο Sander.
Ικανοποίηση των πελατών σε έναν συνδεδεμένο κόσμο
Ο μετασχηματισμός της Ford έχει σχεδιαστεί για να συνεχίσει να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των πελατών της όσον αφορά την σχεδίαση και ποιότητα των οχημάτων και να εξυπηρετεί όλο και περισσότερο τους πελάτες με τεχνολογία και υπηρεσίες συνδεδεμένων οχημάτων.
Η Ford είναι η νούμερο ένα μάρκα επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρώπη, καθώς ηγείται του κλάδου τα τελευταία οκτώ χρόνια. Για να ανταποκριθεί στις εξελισσόμενες ανάγκες των επαγγελματιών πελατών σε όλο τον κόσμο, η Ford δημιούργησε ένα παγκόσμιο κέντρο αριστείας επαγγελματικών οχημάτων στο Dunton του Ηνωμένου Βασιλείου. Στόχος του κέντρου είναι να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να επιταχύνουν την παραγωγικότητα και τη βιωσιμότητα με μια σειρά αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων παγκόσμιας κλάσης με την υποστήριξη του οικοσύστηματος λογισμικού και υπηρεσιών της Ford Pro.
Η Ford στην Ευρώπη θα συνεχίσει επίσης να επενδύει στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη ηλεκτρικών επιβατικών οχημάτων, καλύπτοντας τη ζήτηση των καταναλωτών, ενώ ταυτόχρονα στοχεύει στην ουδετερότητα του άνθρακα σε όλες τις ευρωπαϊκές εγκαταστάσεις, τα logistics και τους βασικούς προμηθευτές της έως το 2035.
«Είμαστε αφοσιωμένοι στους πελάτες μας στην Ευρώπη. Η Ford εστιάζει στην παροχή μιας εξαιρετικής εμπειρίας ιδιοκτησίας, με άριστες ψηφιακές υπηρεσίες και συνδεσιμότητα, διασφαλίζοντας ότι ικανοποιούνται και με το παραπάνω οι καθημερινές ανάγκες τους για κινητικότητα», κατέληξε ο Sander.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.