Το διάστημα Ιουλίου-Σεπτεμβρίου, η Tesla σημείωσε καθαρά κέρδη 3,29 δισ. δολάρια, τη στιγμή που η Toyota σημείωσε 3,15 δισ. δολάρια. Κι αυτό παρόλο που η ιαπωνική μάρκα πούλησε επτά φορές περισσότερα αυτοκίνητα.
Πράγμα που σημαίνει ότι η Tesla έχει οκταπλάσια καθαρά κέρδη ανά αυτοκίνητο που πουλάει σε σχέση με την Toyota.
Συγκεκριμένα, κάθε αυτοκίνητο της Tesla προσθέτει στα ταμεία της κατά μέσο όρο 9.570 δολάρια, νούμερο που για την Toyota ανέρχεται στα 1.200 δολάρια.
Θυμίζουμε ότι εξαιτίας της έλλειψης τσιπ και των προβλημάτων που ταλανίζουν ολόκληρη τη βιομηχανία τα λειτουργικά κέρδη της Toyota μειώθηκαν κατά 25% την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου, με τον επικεφαλής επικοινωνίας της να δηλώνει ότι το ολοένα αυξανόμενο κόστος παραγωγής θα έχει αναγκαστικά αντίκτυπο στις τιμές αγοράς των μοντέλων.
Μέχρι τις 31 Μαρτίου του 2023 η Toyota υπολογίζει ότι θα έχει κατασκευάσει 9,2 εκατ. οχήματα, 500.000 λιγότερα από ότι αρχικά υπολόγιζε, γεγονός που οφείλεται στην έλλειψη ημιαγωγών.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.