Χωρίς να κάνει αναφορά στην λέξη Avenger παρά μόνο αφού είχε αναφερθεί εκτενώς στο μελλοντικό πλάνο της, η Jeep δήλωσε πως έως το 2030 όλα τα Jeep που θα πωλούνται στην Ευρώπη και τα μισά από εκείνα που θα πωλούνται στην Β. Αμερική θα είναι ηλεκτρικά.
Σε αυτό το σημείο βέβαια, η πρώτη σκέψη που έρχεται στο μυαλό είναι εάν και πόσο νερό θα πέσει στο κρασί του εκτός δρόμου χαρακτήρα τους.
Όμως η εταιρεία έσπευσε να ξεκαθαρίσει πως δε θα πέσει ούτε μια σταγόνα νερού στο κρασί του “Jeeping”. Απλώς το 4×4 θα συνεχίσει να εξελίσσεται σε 4xe, χωρίς κανένα κόστος σε δυνατότητες.
Ο CEO της εταιρείας, Christian Meunier, δήλωσε πως με τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα 4xe η Jeep θα γίνει η ηγέτιδα μάρκα SUV μηδενικών εκπομπών ρύπων στον κόσμο, με την ηλεκτρική ενέργεια να κάνει τα αυτοκίνητά της πιο ικανά, περιπετειώδη, φιλικά προς το περιβάλλον και διασκεδαστικά.
Η μεγάλη είδηση βέβαια ήρθε με την ανακοίνωση πως στις αρχές του 2023 θα φτάσει στην Ευρώπη το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Jeep, το Avenger που θα τοποθετηθεί κάτω από το Renagade και θα κατασκευάζεται στην μονάδα του Tychy στην Πολωνία.
Το Avenger θα παρουσιαστεί με κάθε επισημότητα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι στις 17 Οκτωβρίου, με τις προπαραγγελίες να ανοίγουν την ίδια ημέρα και τα πρώτα αυτοκίνητα να βρίσκονται στις εκθέσεις στις αρχές του 2023.
Το νέο μικρό Jeep θα είναι νεανικό και γεμάτο χαρακτήρα B-SUV, με όλη τη σύγχρονη τεχνολογία σε επίπεδο κίνησης και συνδεσιμότητας, με ευρύχωρη και πρακτική καμπίνα.
Η αυτονομία θα είναι κοντά στα 400 km, ενώ το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης δε θα επηρεάσει σε τίποτα τις εξαιρετικές εκτός δρόμου δυνατότητες, που προκύπτουν από τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος και τις προσεκτικά σχεδιασμένες γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής του αμαξώματος.
Για την αγορά της Β. Αμερικής δε, ανακοινώθηκαν και άλλα δύο μοντέλα, που θα βασίζονται στην νέα πλατφόρμα STLA. Το πρώτο θα αποκαλυφθεί επίσημα το 2023 και η παραγωγή του θα ξεκινήσει το 2024, θα «έχει τη δυνατότητα να περάσει το θρυλικό Rubicon Trail -μια από τις πιο απαιτητικές διαδρομές των Η.Π.Α.- και όταν φτάσει στο τέλος να έχει αρκετό απόθεμα ενέργειας ώστε να επιστρέψει στην πόλη για φόρτιση».
Το Wagoneer S από την πλευρά του έχει σαφώς πιο premium χαρακτήρα, με ξεχωριστό όσο και αεροδυναμικό αμάξωμα αλλά και κορυφαίες εκτός δρόμου ικανότητες. Πρόκειται για ένα παγκόσμιο μοντέλο, που θα διατίθεται αποκλειστικά ως BEV με 600 PS, 0-100 km/h σε περίπου 3,5” και στόχο αυτονομίας τα 644 km.
Πηγή: drive.gr
Tags: