Για αναμενόμενη μείωση της ζήτησης νέων αυτοκινήτων εξαιτίας της αύξησης του πληθωρισμού, του κόστους της ενέργειας αλλά και των ακριβότερων υλικών, κάνουν λόγο οι ειδικοί του κλάδου.
Σε λίγους μήνες οι δυσκολίες στις αλυσίδες εφοδιασμού δεν θα αποτελούν πλέον πρόβλημα για τους κατασκευαστές, αλλά θα είναι σημαντικά μειωμένη η διάθεση των πελατών να αγοράσουν καινούργιο αυτοκίνητο, αναφέρει στη μηνιαία έκθεσή του το Κέντρο Ερευνών για την Αυτοκίνηση (CAR), στο Ντούιζμπουργκ της Γερμανίας.
Οι λόγοι του περιορισμού της ζήτησης
Σύμφωνα με τον επικεφαλής εμπειρογνώμονα Φέρντιναντ Ντουντενχέφερ, πρώτον ο υψηλός πληθωρισμός, δεύτερον το ενεργειακό κόστος και τρίτον η σχεδιαζόμενη μείωση των κρατικών επιδοτήσεων για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αναμένεται να οδηγήσουν αναπόφευκτα σε περιορισμό της ζήτησης.
Όπως επισημαίνει το CAR, τον Μάιο και τον Ιούνιο η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία κατασκεύασε 21% περισσότερα αυτοκίνητα από ό,τι την ίδια περίοδο πέρυσι, ενώ έχουν ήδη μειωθεί σημαντικά οι χρόνοι παράδοσης των παραγγελιών.
«Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει σχεδόν κανένα κίνητρο για αγορά», τονίζεται στην έκθεση και, όπως αναφέρεται, το επόμενο διάστημα αναμένονται και αυξήσεις στις τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, κυρίως λόγω της αύξησης του κόστους του νικελίου και του λιθίου που χρειάζονται για τις μπαταρίες.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.