Η FIAT όχι μόνο θα συνεχίσει να δίνει βροντερό παρών στην κλάση των αυτοκινήτων πόλης (Α και Β Segment) αλλά όπως δήλωσε ο ισχυρός άνδρας της φίρμας, Olivier François, η πρόσφατη απόφαση «απόσυρσης» από τις εν λόγω κλάσεις των Ford με το Fiesta και VW με το Polo είναι μιας πρώτης τάξεως «ευκαιρία» για τους Ιταλούς, να κυριαρχήσουν σε αυτό το κομμάτι της αγοράς.
Η ιταλική εταιρεία έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό ένα μεγάλο σχέδιο αναδιοργάνωσης της γκάμας της καθώς ετοιμάζεται και αυτή ώστε να γίνει μια πλήρως ηλεκτρική φίρμα. Το οργανόγραμμα, περιλαμβάνει το λανσάρισμα πέντε νέων μοντέλων τα επόμενα πέντε χρόνια, που θα πλαισιώσουν το FIAT 500e.
H… άφιξη στις ευρωπαϊκές αγορές των νέων αυτών προτάσεων θα λάβει χώρα από το επόμενο έτος. Το πρώτο από αυτά τα πέντε μοντέλα θα χρησιμοποιεί την υπάρχουσα πλατφόρμα CMP του ομίλου Stellantis πάνω στην οποία έχουν ήδη «πατήσει» τα ηλεκτρικά Peugeot 208 και Opel Corsa. Το υπόλοιπο «καρέ» των ηλεκτρικών μοντέλων της FIAT θα στηριχτεί σε νέες πλατφόρμες που εξελίσσονται αυτόν τον καιρό στους κόλπους του ομίλου.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.