Το Opel Mokka-e αλλάζει το όνομά του σε Mokka Electric και αποκτά περισσότερη ισχύ και μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία, η οποία του επιτρέπει να κινηθεί μερικά χιλιόμετρα πιο μακριά μετά από μια πλήρη φόρτισή του.
Αναλυτικότερα, η χωρητικότητα της μπαταρίας αυξήθηκε από τις 50 kWh στις 54 kWh, με το εργοστάσιο να υπόσχεται 20% περισσότερη αυτονομία, αγγίζοντας πλέον τα 406 km. Ταυτόχρονα, η ισχύς του ηλεκτρικού μοτέρ στον εμπρός άξονα αυξήθηκε φτάνοντας τους 156 PS.
Ως αποτέλεσμα, το σπριντ για τα 100 km/h από στάση ολοκληρώνεται σε κάτι λιγότερο από 10″, με την τελική ταχύτητα να είναι περιορισμένη στα 150 km/h.
Όπως και στο Mokka-e, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης: Εco, Normal, Sport. Επιπλέον, μπορεί να ενεργοποιήσει και την λειτουργία Brake που αυξάνει την επιβράδυνση με το σήκωμα του ποδιού από το γκάζι χάρη στην ανάκτηση ενέργειας από το ηλεκτρικό μοτέρ.
Όσον αφορά τη φόρτιση, σε εναλλασσόμενου ρεύμα το Mokka Electric μπορεί να φορτίσει με ισχύ 11 kW, ενώ σε ταχυφορτιστή μπορεί να φορτίσει με ισχύ έως και 100 kW φτάνοντας το ποσοστό της μπαταρίας του από το 0 στο 80% σε 30′.
Θυμίζουμε ότι μέχρι το 2024 κάθε μοντέλο στην γκάμα της Opel θα διαθέτει κάποια εξηλεκτρισμένη έκδοση, ενώ από το 2028 η Opel θα μεταμορφωθεί και αυτή σε μια αμιγώς ηλεκτρική μάρκα.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.