Το Peugeot 2008 παρουσιάστηκε προς τα τέλη του 2019 και έκτοτε έχει παραχθεί σε περίπου 700.000 αντίτυπα, όντας πάντα στις τρεις πρώτες θέσεις των πωλήσεων της κατηγορίας B-SUV στην Ευρώπη, κατακτώντας μάλιστα και την κορυφή το 2021.
Στην επιτυχία του, σημαντικό ρόλο έπαιξε και το E-2008 το οποίο από το λανσάρισμά του το 2019 έχει σημειώσει πάνω από 75.000 πωλήσεις, κατακτώντας το 2022 μερίδιο αγοράς 17.4% τοποθετώντας το στην πρώτη τριάδα των πωλήσεων στα ηλεκτρικά Β-SUV.
Κάπως έτσι, και μετά από εμπορική πορεία σχεδόν τεσσάρων ετών, η γαλλική φίρμα σήμερα αποκάλυψε το ανανεωμένο 2008, με νέα εμφάνιση, περισσότερη τεχνολογία και αναβαθμισμένους κινητήρες.
Εξωτερικά, στο εμπρός μέρος το 2008 διαθέτει νέα μάσκα με τον νέο λογότυπο και τη σύγχρονη φωτιστική υπογραφή της της μάρκας, ενώ πίσω τα φώτα είναι LED και έχουν ανασχεδιαστεί.
Το νέο 2008 πατάει σε ζάντες νέας σχεδίασης που ξεκινούν από 16″ και φτάνουν τις 18″, στην παλέτα έχουν προστεθεί νέες αποχρώσεις όπως το Selenium Grey που επιλέχθηκε για το λανσάρισμα και η καμπίνα είναι ντυμένη με ανανεωμένες υφασμάτινες ταπετσαρίες.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr