ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Περισσότερη ισχύ και μεγαλύτερη αυτονομία για τα Citroën ë-C4 και ë-C4 X

Η γαλλική εταιρεία προσφέρει μια νέα παραλλαγή των ηλεκτρικών Citroën ë-C4 και Citroën ë-C4 X. Χάρη στη νέα μπαταρία, η αυτονομία WLTP αυξήθηκε κατά 60 km, φτάνοντας τα 420 km. Με πιο ισχυρό κινητήρα, στους 156 PS.

Περισσότερη ισχύ και μεγαλύτερη αυτονομία για τα Citroën ë-C4 και ë-C4 X

Εκτός από την έκδοση των 100 kW (136 PS) συνδυασμένο με μπαταρία 50 kWh, η γαλλική εταιρεία προσθέτει στην γκάμα των Citroën ë-C4 και Citroën ë-C4 X μια παραλλαγή με ηλεκτρομοτέρ ισχύος 115 kW (156 PS) με μπαταρία 54 kWh για αυτονομία έως και 420 km (WLTP).

H νέα επίδοση αυτονομίας αντιπροσωπεύει 60 km περισσότερα απ’ ό,τι με την μπαταρία των 50 kWh. Αυτή η επέκταση του θεωρητικού εύρους αυτονομίας συνδέεται με την εγκατάσταση της νέας μπαταρίας με τη νέα χημεία και την υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα των 54 kWh. Πιο ελαφριά, η νέα μπαταρία με τις 102 κυψέλες και τις 17 μονάδες επιτρέπει επίσης στις Citroën ë-C4 και Citroën ë-C4 X, κατά πώς δηλώνει η εταιρεία, να μειώσουν την κατανάλωσή τους.

Αντί για 60% νικέλιο, 20% μαγγάνιο και 20% κοβάλτιο, η νέα μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης έχει υψηλότερη αναλογία νικελίου (80% νικέλιο, 10% μαγγάνιο και 10% κοβάλτιο), με αποτέλεσμα βελτιωμένη ενεργειακή πυκνότητα και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.

Όσον αφορά τη φόρτιση, οι Γάλλοι διαθέτουν έναν τυπικό μονοφασικό φορτιστή ισχύος 7,4 kW και έναν προαιρετικό τριφασικό φορτιστή ισχύος 11 kW. Για γρήγορη φόρτιση με συνεχές ρεύμα, οι ë-C4 και ë-C4 X μπορούν να δέχονται μέγιστη ισχύ 100 kW, με τη φόρτιση από το 20% στο 80% να διαρκεί λιγότερο από 30 λεπτά.

Στην Ελλάδα, η τιμή για την αναβαθμισμένη έκδοση των Citroën ë-C4 (που τη λέμε Citroën ë-C4 C-Cross) και Citroën ë-C4 X δεν είναι ακόμη γνωστή. Όσο για τη Citroën ë-C4 X, αυτή αναμένεται οσονούπω και στη χώρα μας.

Η διαφορά τιμής, με παρόμοιο εξοπλισμό, μεταξύ των δύο εκδόσεων της Citroën ë-C4 υπολογίζουμε να κινείται ανάμεσα στα 1.000 με 1.500 ευρώ.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πηγή: drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.