Το νέο Skoda Superb έχει προγραμματιστεί να λανσαριστεί το φθινόπωρο σε παγκόσμια πρεμιέρα, ενσωματώνοντας όλο το σύγχρονο τεχνολογικό δυναμικό της εταιρείας από το Mladá Boleslav.
Το όνομα Superb έκανε την εμφάνισή του για πρώτη φορά το 1934, εισφέροντας πολλές καινοτομίες στην γκάμα της τσεχοσλοβακικής τότε εταιρείας: Σασί-ραχοκοκκαλιά, ανεξάρτητη εμπρός ανάρτηση, υδραυλικά φρένα μονού κυκλώματος με ίση δράση και στους τέσσερις τροχούς, 12βολτο ηλεκτρικό σύστημα, κινητήρες με βαλβίδες επικεφαλής…
Η παραγωγή του διήρκεσε μέχρι το 1949, με το κοντέρ να γράφει 900 αυτοκίνητα ΙΧ και 1.600 στρατιωτικά οχήματα, καθώς το εργοστάσιο περιήλθε στα χέρια της ναζιστικής Γερμανίας.
Σχεδόν 52 χρόνια αργότερα, το 2001, έκανε την εμφάνισή της η δεύτερη γενιά του Skoda Superb, υπό την αιγίδα της Volkswagen, μιας και η τσεχική πλέον εταιρεία αποτελούσε μέλος του γερμανικού ομίλου. Μοντέλο που έκανε χρήση της πλατφόρμας του Passat B5, σε μια κινεζική, μακρύτερη εκδοχή του. Και με ευρεία γκάμα κινητήρων: Τρεις βενζίνης, εκ των οποίων ο ένας V6, και τριών ντίζελ, εκ των οποίων πάλι ο ένας V6.
Το επόμενο κεφάλαιο της ιστορίας του Superb ξεκίνησε το 2008 με την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς. Για πρώτη φορά, η γκάμα συντίθετο από δύο εκδόσεις αμαξώματος, μπερλίνα και χάτσμπακ, πάνω σε μια μακρύτερη εκδοχή της πλατφόρμας Α5 του Octavia. Μια γενιά με σύγχρονα ηλεκτρονικά υποβοήθησης και μια γκάμα από πέντε βενζινοκινητήρες και τρεις ντίζελ.
Το 2015, έκανε την εμφάνισή της στην αγορά η τρίτη γενιά Skoda Superb και η πρώτη που εξελίχτηκε πάνω στη σπονδυλωτή πλατφόρμα MQB του Ομίλου VW. Η γκάμα μάλιστα επεκτάθηκε το 2019 για να συμπεριλάβει ένα plug-in hybrid μοντέλο, το Skoda Superb iV.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.