Ανεξάρτητα από την κατάσταση της αγοράς που ταλανίζεται από αυξήσεις σε τιμές και καθυστερήσεις στις παραδόσεις, η Alfa Romeo κατάφερε να διακριθεί ανάμεσα στις premium εταιρείες, με την κατάκτηση της 1ης θέσης σε έρευνα ικανοποίησης πελατών στις Η.Π.Α.
Σύμφωνα με την J.D Power και τα στοιχεία που προκύπτουν από την τελευταία έρευνά της, η Alfa Romeo ξεχωρίζει ανάμεσα σε όλες τις υπόλοιπες φίρμες του ομίλου Stellantis αλλά και μεταξύ των 14 υπόλοιπων premium εταιρειών της αγοράς των Η.Π.Α.. Με άνοδο 25 βαθμών και συνολική βαθμολογία 833 πόντων σε σχέση με την περασμένη χρονιά, η Alfa Romeo ανέβηκε στην θέση Νο 1 από τη θέση Νο 9 που βρέθηκε το 2021.
Η φετινή της επίδοση είναι αρκετά πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας (786 βαθμοί), αφήνοντας δεύτερη με διαφορά μόλις 2 βαθμών την Porsche και τρίτη τη Lexus με 819 βαθμούς.
Στην κύρια κατηγορία, η Buick κατέκτησε την πρώτη θέση με βαθμολογία 825 βαθμών, ακολουθούμενη από την Dodge (816 β.) και τη Subaru (804 β.), με όλες τις επιδόσεις υψηλότερες από τον μέσο όρο του κλάδου.
Επιστρέφοντας στην διάκριση της Alfa Romeo, σύμφωνα με τον επικεφαλής της στην Β. Αμερική Larry Dominique, αυτή οφείλεται στην ποιότητα των προϊόντων της και την εξυπηρέτηση των πελατών της που αποτελούν κορυφαίες προτεραιότητες για την ίδια. Παράλληλα άφησε υποσχέσεις και για μελλοντικές διακρίσεις στον τομέα, οι οποίες θα έρθουν από τη συνεχή βελτίωση των αυτοκινήτων της και την επέκταση της γκάμας της.