Με το i30 N η Hyundai κατάφερε να μπει για τα καλά στο μάτι του ανταγωνισμού των hot hatchback, όμως τώρα καλείται να το ξανακάνει με τον ηλεκτρικό αντικαταστάτη του.
Αυτό γιατί οι νόρμες ρύπων του νέου Euro 7, δεν της αφήνουν περιθώρια να χρησιμοποιήσει και πάλι τον 2λιτρο turbo κινητήρα ή και κάποιον άλλον κινητήρα εσωτερικής καύσης, τουλάχιστον για τις αγορές της Ευρώπης.
Το πλάνο οδηγεί αναγκαστικά σε έναν ηλεκτρικό αντικαταστάτη για το i30 N στην Ευρώπη τουλάχιστον, όμως αυτό δεν εμπνέει καμία ανησυχία στους υπεύθυνους του τμήματος N και γενικότερα στους ανθρώπους της Hyundai.
Τόσο ο Albert Biermann, εκτελεστικός τεχνικός σύμβουλος όσο και ο αντιπρόεδρος του τμήματος «Ν», Brand Till Wartenberg, υποστηρίζουν πως μπορεί να υπάρξει ένα Hyundai i30 N ηλεκτρικό το οποίο μάλιστα να συνεχίσει να ξεχωρίζει όπως ο προκάτοχός του, όμως χρειάζεται χρόνος για να γίνει κάτι τέτοιο.
Με δεδομένο πως η Hyundai ετοιμάζεται να ρίξει στην αγορά μέσα στο 2023 την πρώτη N ηλεκτρική της πρόταση, το Ioniq 5 N, το εγχείρημα για τον ηλεκτρικό αντικαταστάτη του i30 N δεν φαντάζει δύσκολο.
Πιθανότατα λοιπόν αυτό να βασίζεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα E-GMP του ομίλου και να χρησιμοποιήσει το σύστημα κίνησης και μπαταριών των Ioniq 5 N και Kia EV6 GT, κάτι που σημαίνει πως η επόμενη γενιά του i30 N μπορεί να είναι αφενός τετρακίνητη και αφετέρου με ισχύ παραπάνω από 500 άλογα…