Για να μην παρεξηγηθούμε, η Billancourt δεν σκοπεύει να μην ξανακατασκευάσει ποτέ κάποιο γρήγορο μοντέλο με το νέο Renault Mégane R.S. Ultime. Είναι όμως ειλημμένη απόφαση από εδώ και στο εξής όλες οι performance εκδόσεις της να φέρουν την υπογραφή της Alpine.
Επίσης, οι εκπομπές ρύπων ωθούν τους πάντες γοργά προς την ηλεκτροκίνηση, οπότε όταν οι Γάλλοι μιλάνε για τον επίλογο της σειράς RS, δεν έχουμε κανένα λόγο να μη θρηνήσουμε για το τέλος μίας εποχής.
Σε σχέση με τα απλά Mégane, το Renault Mégane R.S. Ultime φοράει ένα βαρύ bodykit που του δίνει 50 mm πιο φαρδιά φτερά μπροστά και κατά 45 mm φαρδύτερα πίσω. Παράλληλα ξεχωρίζει από τους πλευρικούς αεραγωγούς, τους προβολείς R.S. Vision, την κεντρικά τοποθετημένη εξάτμιση και τον αεροδυναμικό πίσω διαχύτη.
Αρκετά μέρη του αμαξώματος έχουν βαφτεί σε μαύρο χρώμα, όπως οι λογότυποι, οι τροχοί και οι χειρολαβές. Επίσης, πολλά στοιχεία από τον εξοπλισμό προέρχονται από τα Mégane R.S. και Mégane R.S. Trophy. Ενδεικτικά αναφέρουμε την τηλεμετρία on-board και τις ψηφιακές οθόνες 10” για τα όργανα και 9,3” για το infotainment.
Ενδιαφέρουσα πινελιά στο εσωτερικό του Renault Mégane R.S. Ultime τα μπάκετ της Recaro με το μονόγραμμα R.S. Αντίστοιχα το μεταλλικό ταμπελάκι με τον αύξοντα αριθμό του αυτοκινήτου και την υπογραφή του Laurent Hurgon, του οδηγού που πέτυχε όλα τα ρεκόρ στο Nürburgring, στη Suzuka και στο Spa-Francorchamps.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr