Το Audi TT (Tourist Trophy), από την πρώτη γενιά της κυκλοφορίας του, μπόρεσε να αποκτήσει το δικό του πιστό κοινό, εξαιτίας της σχεδίασης και της σπορ φιλοσοφίας του.
Λίγο πριν ρίξει την αυλαία του, δείχνει πως έχει σφυγμό, με μία τελευταία έκδοση περιορισμένης παραγωγής.
Η Special Edition του Audi TT έχει ως βάση της το 45 TFSI Quattro, γεγονός που συνεπάγεται ότι κάτω από το καπό του αυτοκινήτου είναι τοποθετημένος ο 4κύλινδρος τούρμπο κινητήρας των 2,0 lt, συνολικής απόδοσης 245 PS και 370 Nm ροπής. Πλαισιώνεται από σύστημα τετρακίνησης, με την κίνηση να μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων.
Αυτός ο συνδυασμός επιτρέπει στο TT να φτάσει τα 100 km/h από στάση σε 5,1 δευτερόλεπτα, με την τελική του ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h.
Στη χρωματική παλέτα της Special Edition προστίθεται η απόχρωση Nogaro Blue, η οποία είναι εμπνευσμένη από το Audi RS 2. Mπορεί επίσης να συνδυαστεί με μια βαφή Tango Red ή Glacier White. Διαθέτει φιμέ κρύσταλλα και μαύρες δεκάκτινες ζάντες Audi Sport 20” που συνδυάζονται με κόκκινες δαγκάνες φρένων. Συν τοις άλλοις, το αεροδυναμικό πακέτο με τους εμπρός και πίσω διαχύτες, τις πλαϊνές ποδιές και την πίσω αεροτομή προσθέτει ακόμα περισσότερο στην ήδη δυναμική εμφάνιση του συνόλου.
Στον εσωτερικό διάκοσμο του αυτοκινήτου κυριαρχεί ο συνδυασμός δέρματος και alcantara. To τιμόνι, το ταμπλό, οι θύρες αλλά και τα καθίσματα διακοσμούνται από με μπλε ραφές, δημιουργώντας μία πολύ στιλάτη οπτική αντίθεση με το μαύρο. Ανάλογα πάντως με το χρώμα του αμαξώματος, οι ραφές αλλάζουν, δίνοντας έτσι ακόμη περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης.
Η Audi ανακοίνωσε πως το TT Special Edition θα παραχθεί σε μόλις 25 αντίτυπα, τα οποία προορίζονται για την Ιβηρική Χερσόνησο και συγκεκριμένα για την Ισπανία. Γνωστοποίησε επίσης και την τιμή της ειδικής αυτής έκδοσης, η οποία ανέρχεται στις 72.800 ευρώ.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.