ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

«Τρελά» λεφτά για τη μια και μοναδική Bugatti Chiron Profilee

O τίτλος του ακριβότερου νέου αυτοκινήτου που πωλήθηκε ποτέ σε δημοπρασία, ανήκει από χθες στην μοναδική Bugatti Chiron Profilee. Ο αγοραστής της «ελάφρωσε» τον τραπεζικό του λογαριασμό κατά $10,8 εκατ.

«Τρελά» λεφτά για τη μια και μοναδική Bugatti Chiron Profilee

Η Chiron είναι ένα άκρως επιτυχημένο «πρότζεκτ» για την Bugatti. Η γαλλική φίρμα έχει πουλήσει και τις 500 μονάδες που κατασκεύασε (μαζί με τις όποιες παραλλαγές σε εκδόσεις) και τώρα με την μοναδική «Profilee» τίναξε τη μπάνκα στον αέρα.

Σε δημοπρασία που έλαβε χώρα στη Γαλλία από την οίκο RM Sotheby’s, η Bugatti Chiron Profilee πωλήθηκε για 9.792.500 ευρώ ή 10.761.223 δολάρια σύμφωνα με τις τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες, που σημαίνει ότι με τον ΦΠΑ η τιμή ξεπερνά κατά πολύ τα 12 εκατομμύρια ευρώ ή πάνω από 13 εκατομμύρια δολάρια.

Ο CEO της Bugatti-Rimac, Mate Rimac, δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του γι αυτήν την επιτυχία τονίζοντας χαρακτηριστικά ότι η Profilee κατέχει πλέον το παγκόσμιο ρεκόρ για το πιο ακριβό νέο αυτοκίνητο που πωλείται σε δημοπρασία, γεγονός που μαρτυρά εμπράκτως την εκτίμηση αλλά και την εμπιστοσύνη που τρέφουν οι αγοραστές της φίρμας για τα όλα τα μοντέλα που φέρουν το σήμα της Bugatti.

H Bugatti Chiron Profilee γεφυρώνει ουσιαστικά το κενό μεταξύ της «απλής» Chiron και της Chiron Pur Sport. Δεν διαθέτει τη μεγάλη πίσω αεροτομή της Pur Sport, αλλά μια πιο διακριτική, ενώ ο μπροστινός της προφυλακτήρας φέρει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα από της Chiron. Υπάρχουν επίσης βελτιώσεις στον τομέα της ανάρτησης, νέες ρυθμίσεις στα κάμπερ και εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτινων τμημάτων.

Το αυτοκίνητο είναι βαμμένο στο αποκλειστικό χρώμα Argent Atlantique που συνδυάζεται με carbon λεπτομέρειες σε απόχρωση Bleu Royal Carbon στο κάτω μέρος του αμαξώματος. Στο εσωτερικό κυριαρχούν οι μπλε/γκρι δερμάτινες επενδύσεις.

Για την κίνηση της Profilee φροντίζει φυσικά ο 8λιτρος W16 quad-turbo κινητήρας, ο οποίος αποδίδει 1.500 ίππους με 1.600 Nm ροπής. Η Profilee χρειάζεται μόλις 2,3’’ για τα πρώτα «100» από στάση και 5,5’’ για το 0-200 km/h. Η δε τελική της ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 380 km/h.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πηγή: drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.