Πέντε χρόνια μετά το ντεμπούτο της τρίτης γενιάς του και περισσότερες από 200.000 πωλήσεις, έφτασε η στιγμή της ανανέωσης για το VW Touareg.
Εξωτερικά, το νέο Touareg έχει αποκτήσει στο εμπρός μέρος του πιο λεπτή γρίλια, μεγαλύτερους αεραγωγούς και ανασχεδιασμένα φώτα.
Τα τελευταία, είναι τεχνολογίας IQ.LIGHT HD matrix και αποτελούνται από 38.400 μικρά φώτα LED. Στο πίσω μέρος, o προφυλακτήρας έχει ανασχεδιαστεί και ο λογότυπος της VW είναι πλέον φωτιζόμενος.
Πατάει σε ζάντες νέας σχεδίασης από 19″ έως 21″, με το κορυφαίο Touareg R eHybrid να χρησιμοποιεί μεγαλύτερες 22″ σε ματ γκρι χρώμα.
Περνώντας στο εσωτερικό, στην καμπίνα γίνεται εκτενέστερη χρήση μαλακών πλαστικών και το λογισμικό του infotainment με οθόνη διαγωνίου 15″ έχει βελτιωθεί, διαθέτοντας πλέον καλύτερη λειτουργία φωνητικών εντολών, ασύρματη σύνδεση Android Auto και Apple CarPlay, αλλά και πλοήγηση με χάρτες υψηλής ευκρίνειας. Φυσικά, ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός και έχει διαγώνιο 12″.
Επιπλέον, η ρύθμιση της ανάρτησης έχει αναθεωρηθεί και στην οροφή έχει προστεθεί ένας αισθητήρας βάρους που ειδοποιεί το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας σε περίπτωση που υπάρχει φορτίο.
Κάτω από το καπό συναντάμε έναν 3.0 lt V6 βενζίνης με 340 ίππους και δύο 3.0 lt V6 ντίζελ με 230 και 286 PS.
Όσο για τις plug-in hybrid εκδόσεις του Touareg, συνεργάζονται με έναν 3λιτρο V6 βενζίνης. Το Touareg eHybrid αποδίδει συνδυαστικά 380 PS και το κορυφαίο Touareg R eHybrid 462 ίππους.
Όλες οι εκδόσεις του νέου μεγάλου SUV της VW είναι τετρακίνητες και συνδυάζονται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο.
To νέο Touareg θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της VW στην Μπρατισλάβα της Σλοβακίας και η διάθεση του στις αγορές της Ευρώπης αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.