Τόσο καιρό μαθαίνουμε ότι η ιταλική φίρμα έχει αποφασίσει να προσφέρει 100% ηλεκτρική γκάμα από το 2027. Κι ότι η επόμενη Alfa Romeo Giulia, αλλά κι η νέα Stelvio, δεν θα επισκέπτονται το βενζινάδικο. Μόνο για αέρα στα λάστιχα.
Τώρα, ο Jean-Philippe Imparato, ο προσφάτως καρατομημένος CEO της θρυλικής εταιρείας, δήλωσε ότι υπάρχουν δεύτερες σκέψεις για το τι μηχανικά μέρη θα φορά η νέα Alfa Romeo Giulia. Δεν θα κληθεί να αποφασίσει αυτός, αλλά ο αντικαταστάτης του Santo Ficili. Η είδηση πάντως παραμένει: Η νέα πλατφόρμα Stellantis STLA Large μπορεί να φιλοξενήσει και θερμικά μοτέρ.
«Θα αξιολογήσουμε πού βρισκόμαστε εν καιρώ», δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του. «Εάν το τρέχον παγκόσμιο οικοσύστημα δεν αλλάξει, η νέα Giulia θα είναι 100% ηλεκτρική. Αν όμως δούμε ότι υπάρχει ζήτηση, δεν θα είναι πρόβλημα να προσφερθεί και με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Υπάρχει ευελιξία».
Τόσο η ιταλική μπερλίνα, όσο και το SUV Stelvio, θα προσφέρουν καταιγιστικές επιδόσεις. Γνωρίζουμε καιρό τώρα ότι στην έκδοση Quadrifoglio, η ισχύς θα βρίσκεται σε 4ψήφια νούμερα. Κι ότι με μπαταρία που θα έχει χωρητικότητα έως 118 kWh, η αυτονομία θα φτάνει τα 800 km.
Πάντα όμως ελοχεύει το πρόβλημα του βάρους. Το Dodge Charger Daytona EV είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Large. Το ανησυχητικό είναι πως τρελαίνει τη ζυγαριά, αφού το βάρος του ανέρχεται σε 2.648 kg. Αυτό είναι το μέλλον που θέλουν στον Όμιλο Stellantis για τη νέα Alfa Romeo Giulia;
Πάντως, δεν είναι η πρώτη φορά που μοντέλα του Ομίλου έχουν ανακοινωθεί ως αμιγώς ηλεκτρικά και στην πορεία προσφέρονται κι ως θερμικά. Έχουμε δύο περιπτώσεις κατά νου, το FIAT 500e που ένεκα της χαμηλής ζήτησης, αποφασίστηκε να αποκτήσει και κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αλλά και το Jeep Avenger, που αρχικά θα εισαγόταν μόνο ως EV, τελικά όμως ακολούθησαν και θερμικές εκδόσεις.