Η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου, κατά την ομιλία της στο «1ο Συνέδριο Energy Save», τόνισε ότι στη λίστα με τις δράσεις που θα ενισχύσουν την ασφάλεια στους δρόμους συγκαταλέγεται και η μείωση του ορίου ταχύτητας εντός των πόλεων.

Πιο συγκεκριμένα, μία από τις δράσεις που δρομολογούνται είναι η μείωση του ορίου ταχύτητας εντός των πόλεων στα 30 χλμ./ώρα, στο πλαίσιο μιας προσπάθειας να επιτευχθεί η ομαλή συμβίωση των οδηγών αυτοκινήτων με τους χρήστες οχημάτων μικροκινητικότητας, τα οποία κερδίζουν συνεχώς έδαφος.

Υπενθυμίζεται ότι η μείωση των ορίων ταχύτητας εντός των πόλεων είχε αποτελέσει ένα από τα βασικά θέματα συζήτησης κατά την πρόσφατη συνάντηση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα, με τον Δήμαρχο Αθηναίων, Κώστα Μπακογιάννη, η οποίοι συμφώνησαν να «τρέξουν» τη δράση.

Σημειώνεται ότι το όριο των 30 χλμ./ώρα δεν θα ισχύσει σε κεντρικούς οδικούς άξονες της πόλης, μιας και κάτι τέτοιο θα ήταν παράλογο και πρακτικά αδύνατο.

Η κα Αλεξοπούλου, παράλληλα, ανέφερε ότι η ηλεκτροκίνηση αποτελεί ίσως την τελευταία μας μεγάλη ευκαιρία για να βελτιώσουμε την ποιότητα της ζωή μας και να κληρονομήσουμε στα παιδιά μας μια βιώσιμη πρωτεύουσα και στο πλαίσιο αυτό παρέχονται κίνητρα για την αντικατάσταση του υφιστάμενου στόλου ΙΧ με αμιγώς ηλεκτρικά, την ίδια ώρα που στον στόλο αστικών λεωφορείων προστίθενται νέα οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.

Η παράδοση των πρώτων νέων «πράσινων» 650 λεωφορείων θα ολοκληρωθεί έως τα μέσα του 2025, ενώ θα προκηρυχθεί σε επιμέρους διαγωνιστικές διαδικασίες διαγωνισμός για ακόμα 650 λεωφορεία. Στόχος της κυβέρνησης είναι μέχρι το τέλος της τρέχουσας κυβερνητικής της θητείας είναι να πατήσουν ελληνική άσφαλτο και τα 1.300 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία που θα συνδράμουν στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος στον τομέα των μεταφορών.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Εκ των κεντρικών θεμάτων της ομιλίας της κ. Αλεξοπούλου ήταν, τέλος αυτό της επικαιροποίησης του ΚΟΚ, ώστε να διέπεται από νέα πολιτική ποινών και ειδικές ρυθμίσεις για τους πιο ευάλωτους χρήστες των δρόμων.