Η Alpine A110 R Ultime αποτελεί την τελευταία εκδοχή του πανάλαφρου γαλλικού διθέσιου κι είναι ένα από τα ακριβότερα 4κύλινδρα μοντέλα όλων των εποχών. Με τιμή που φτάνει έως και τα €330.000, πολύ πιο πάνω από τα €105.000 που τιμάται η βασική R.
Με εισαγωγική τιμή τα €265,000, θα παραχθούν 110 R Ultime. Αν μάλιστα επιλέξεις ένα από τα 15 La Bleue τεμάχια, όπως αυτό που αποκαλύφθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, τότε η τιμή θα αγγίξει τα €330.000. Να μας συμπαθάς που ξεκινούμε από την τιμή, αλλά η συγκεκριμένη Alpine A110 αποτελεί το ακριβότερο μοντέλο που κατασκευάζεται αυτή τη στιγμή από το Renault Group — και το δεύτερο που κατασκευάζεται στη γαλλική επικράτεια, πίσω μόνο από την Bugatti Τourbillon.
Τι αγοράζεις όμως για αυτό το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό; Ο δίλιτρος 4κύλινδρος αποδίδει πλέον 350 ίππους και 420 Nm, νούμερα αυξημένα κατά 50 ίππους και 80 Nm σε σχέση με την κανονική R. Η Ultime διαθέτει επίσης νέο κιβώτιο ταχυτήτων, επιπλέον αεροδυναμικά βοηθήματα κι ακόμα πιο κοφτερές ρυθμίσεις στο πλαίσιο.
Η Alpine ισχυρίζεται ότι το σπριντ 0-100 km/h λοκληρώνεται σε 3,8”, 0,1” ταχύτερα από πριν, με τη βοήθεια του Launch Control. Με εξάτμιση Akrapovič από τιτάνιο, αναρτήσεις της Öhlins και φρένα της AP Racing, ο Esteban Ocon επιμελήθηκε το στήσιμο της Ultime στην Πράσινη Κόλαση.
Η R Ultime ποζάρει στο ντεμπούτο της δίπλα στην A290 και την A390_b — αμφότερες θα κυκλοφορήσουν το 2025 και θα αποτελέσουν τις πρώτες από τις επτά ηλεκτρικές Alpine που αναμένονται μέχρι το 2030.
Η A390 θα κατασκευαστεί στο εργοστάσιο της Alpine στη Dieppe της Γαλλίας — που κατασκευάζει επί του παρόντος την A110 — από τα τέλη του επόμενου έτους. Οι εργασίες έχουν ήδη ξεκινήσει για την προσαρμογή της γραμμής, αλλά η παραγωγή της A110 συνεχίζεται.
Η A110 δεν συμμορφώνεται με τα νέα πρότυπα ασφαλείας GSR2 της ΕΕ, πράγμα που σημαίνει ότι η Alpine δεν μπορεί να πουλάει περισσότερες από 1.500 μονάδες ετησίως.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.