Η Alpine A110 R Ultime αποτελεί την τελευταία εκδοχή του πανάλαφρου γαλλικού διθέσιου κι είναι ένα από τα ακριβότερα 4κύλινδρα μοντέλα όλων των εποχών. Με τιμή που φτάνει έως και τα €330.000, πολύ πιο πάνω από τα €105.000 που τιμάται η βασική R.
Με εισαγωγική τιμή τα €265,000, θα παραχθούν 110 R Ultime. Αν μάλιστα επιλέξεις ένα από τα 15 La Bleue τεμάχια, όπως αυτό που αποκαλύφθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, τότε η τιμή θα αγγίξει τα €330.000. Να μας συμπαθάς που ξεκινούμε από την τιμή, αλλά η συγκεκριμένη Alpine A110 αποτελεί το ακριβότερο μοντέλο που κατασκευάζεται αυτή τη στιγμή από το Renault Group — και το δεύτερο που κατασκευάζεται στη γαλλική επικράτεια, πίσω μόνο από την Bugatti Τourbillon.
Τι αγοράζεις όμως για αυτό το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό; Ο δίλιτρος 4κύλινδρος αποδίδει πλέον 350 ίππους και 420 Nm, νούμερα αυξημένα κατά 50 ίππους και 80 Nm σε σχέση με την κανονική R. Η Ultime διαθέτει επίσης νέο κιβώτιο ταχυτήτων, επιπλέον αεροδυναμικά βοηθήματα κι ακόμα πιο κοφτερές ρυθμίσεις στο πλαίσιο.
Η Alpine ισχυρίζεται ότι το σπριντ 0-100 km/h λοκληρώνεται σε 3,8”, 0,1” ταχύτερα από πριν, με τη βοήθεια του Launch Control. Με εξάτμιση Akrapovič από τιτάνιο, αναρτήσεις της Öhlins και φρένα της AP Racing, ο Esteban Ocon επιμελήθηκε το στήσιμο της Ultime στην Πράσινη Κόλαση.
Η R Ultime ποζάρει στο ντεμπούτο της δίπλα στην A290 και την A390_b — αμφότερες θα κυκλοφορήσουν το 2025 και θα αποτελέσουν τις πρώτες από τις επτά ηλεκτρικές Alpine που αναμένονται μέχρι το 2030.
Η A390 θα κατασκευαστεί στο εργοστάσιο της Alpine στη Dieppe της Γαλλίας — που κατασκευάζει επί του παρόντος την A110 — από τα τέλη του επόμενου έτους. Οι εργασίες έχουν ήδη ξεκινήσει για την προσαρμογή της γραμμής, αλλά η παραγωγή της A110 συνεχίζεται.
Η A110 δεν συμμορφώνεται με τα νέα πρότυπα ασφαλείας GSR2 της ΕΕ, πράγμα που σημαίνει ότι η Alpine δεν μπορεί να πουλάει περισσότερες από 1.500 μονάδες ετησίως.