Τα Τέμπη άρχισαν να «κουράζονται». Τώρα βιώνουμε τα «απόνερα» των διαδηλώσεων. Η οικονομία είναι το θέμα...

Alpine A110 R Ultime: Ξύλο στο ‘Ring από την Porsche Cayman GT4 RS

Η Alpine A110 R Ultime σημείωσε έναν πολύ αξιόλογο γύρο στο Nürburgring

Alpine A110 R Ultime: Ξύλο στο ‘Ring από την Porsche Cayman GT4 RS

Η Alpine A110 R Ultime αποτελεί την τελευταία εκδοχή του πανάλαφρου γαλλικού διθέσιου κι είναι ένα από τα ακριβότερα 4κύλινδρα μοντέλα όλων των εποχών. Με βασική τιμή τις €265.000, θα παραχθούν 110 αυτοκίνητα. Αν μάλιστα επιλέξεις τη βαφή La Bleue, τότε η τιμή θα αγγίξει τις €330.000. 

Με εξάτμιση Akrapovič από τιτάνιο, αναρτήσεις της Öhlins, φρένα της AP Racing και τον Esteban Ocon να επιμελείται το στήσιμο της A110 R Ultime στην Πράσινη Κόλαση, περιμένεις να είναι πολύ γρήγορη. Αλλά δεν είναι! Τουλάχιστον όχι στο Nürburgring. Η Ultime κατάφερε μεν να «ξυρίσει» κατά 20” τον χρόνο που είχε σημειώσει γερμανικό περιοδικό με την απλή R, αλλά και πάλι, το 7’ 15” τη θέτει πίσω από σημαντικά φθηνότερο ανταγωνισμό.

Στις ευρωπαϊκές αγορές, η Porsche Cayman 718 GT4 RS τιμάται κάτω από €160.000, δηλαδή περίπου τα μισά από την A110 R Ultime με το σωστό χρώμα. Ακόμα και στην πολύπαθη ελληνική αγορά, με την υπέρογκη φορολογία, το γερμανικό μοντέλο κοστίζει €243.650.

Και μπορεί να γυρίσει την πιο διάσημη πίστα του πλανήτη σε 7’ 09” 3. Αν μάλιστα κάποιος επιλέξει το πακέτο της Manthey, ο χρόνος πέφτει στο 7’ 03” 121. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι τα παραπάνω γυρολόγια αφορούν την πλήρη διαδρομή των 20,832 km, ενώ δεν έχει ανακοινωθεί αν η επίδοση της Alpine έγινε εκεί ή στη μικρότερη εκδοχή των 20,6 km.

Ας ξεχάσουμε για λίγο το χρηματικό ζήτημα κι ας εστιάσουμε στο θέμα της απόδοσης. Η Alpine αποδίδει 345 ίππους και 420 Nm από δίλιτρο 4κύλινδρο κινητήρα τούρμπο. Με βάρος 1.150 kg, η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι στο 3,333.

Την ίδια στιγμή, η GT4 RS ζυγίζει 1.415 kg, αλλά ο ατμοσφαιρικός 4λιτρος 6κύλινδρος αποδίδει 500 ίππους και 450 Nm. Με την αναλογία κιλών ανά ίππο να πέφτει στο 2,83. Άρα, ο χρόνος της A110 R Ultime είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικός για τα δεδομένα της. Επομένως, η ένσταση αφορά στην υπερβολική τιμολόγηση που αποφάσισαν οι Γάλλοι για το κορυφαίο τους μοντέλο. Με διαφορά το ακριβότερο μοντέλο που κατασκευάζεται αυτή τη στιγμή από το Groupe Renault.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.