Το BYD Seal U DM-i, το πρώτο plug-in hybrid μοντέλο που διαθέτει την τεχνολογία Super DM (Dual Mode) της BYD είναι πλέον διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά, προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία τουλάχιστον 70 km.
To οικογενειακό D-SUV της BYD απευθύνεται σε όσους αναζητούν ένα φιλικό προς το περιβάλλον αυτοκίνητο, χωρίς συμβιβασμούς στην αυτονομία, την πρακτικότητα και την οικονομία. Συνδυάζοντας όλα τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης καθώς είναι γρήγορο, ισχυρό και αποδοτικό.
Αυτό το τρίπτυχο επιτυγχάνεται με την τεχνολογία Super DM της BYD, ως μια εξέλιξη που αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού στην τεχνολογία PHEV. Αναπτύχθηκε αποκλειστικά από την BYD προσφέροντας πληθώρα πλεονεκτημάτων, όπως ενεργειακή απόδοση, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, πολύ καλές επιδόσεις και άνεση.
Για το Seal U DM-i, το «i» συμβολίζει την ευφυΐα, ενσαρκώνοντας τις αρχές της έξυπνης και ενεργειακά αποδοτικής οδήγησης. Η τεχνολογία Super DM της κινεζικής φίρμας δίνει προτεραιότητα στην ηλεκτρική ισχύ με μικρή εξάρτηση από το καύσιμο, γεγονός που την καθιστά πιο φιλική προς το περιβάλλον, με μεγαλύτερη ενεργειακή απόδοση και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.
Όταν η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη και ο οδηγός επιλέξει τη λειτουργία EV, το αυτοκίνητο γίνεται αμιγώς ηλεκτρικό, ενώ όταν η κατάσταση φόρτισης (SOC) είναι χαμηλή, το BYD Seal U DM-i μετατρέπεται σε υβριδικό, με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, εξαλείφοντας τις όποιες ανησυχίες σχετικά με την ηλεκτρική αυτονομία.
Το Seal U DM-i στην έκδοση Design (τετρακίνητο) διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες υψηλής ισχύος (150 kW – 204 PS για τον εμπρός και 120 kW – 164 PS για τον πίσω κινητήρα) και μια απαλλαγμένη από κοβάλτιο «Blade Battery», χωρητικότητας 18,3 kWh, η οποία υποστηρίζεται από τον τετρακύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων, που αναπτύχθηκε από την ίδια τη BYD.
Αυτός ο κινητήρας αποδίδει 96 kW (131 PS) και συνεργάζεται με τους δύο ηλεκτροκινητήρες. Η συνολική μέγιστη ισχύς του συστήματος είναι 238 kW (324 PS) και 550 Nm με το 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε μόλις 5,9”. Η έκδοση Boost είναι προσθιοκίνητη και προσφέρεται με έναν υβριδικό κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων, που αποδίδει 72 kW (98 PS) και συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα υψηλής ισχύος 145 kW (198 PS). Διαθέτει την ίδια Blade Battery της BYD με χωρητικότητα 18,3 kWh, όπως και η έκδοση Design.
Η συνολική ισχύς του συστήματος για την έκδοση Boost είναι 160 kW (218 PS). Η μέγιστη ροπή φτάνει τα 300 Nm. Να αναφέρουμε επίσης πως όλες οι εκδόσεις του προσφέρουν τριφασική φόρτιση ΑC στα 11 kW και DC στα 18 kW. Ο χρόνος φόρτισης DC (30-80%) είναι ανέρχεται 35 λεπτά.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr