ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Ανακοινώθηκε η τιμή του CUPRA Terramar

To CUPRA Terramar, το τελευταίο θερμικό μοντέλο της ισπανικής φίρμας έφτασε στην Ελλάδα

Ανακοινώθηκε η τιμή του CUPRA Terramar

Το CUPRA Terramar αποτελεί την τελευταία προσθήκη στην γκάμα της εταιρείας, πλάι στα ανανεωμένα Leon και Formentor, το ολοκαίνουργιο Tavascan και το 100% ηλεκτρικό Born.

Εξωτερικά, το CUPRA Terramar υιοθετεί τους πιο πρόσφατους κώδικες σχεδιασμού της φίρμας: Λογότυπο τοποθετημένο απευθείας στο καπό, κωνικά φανάρια με φωτεινή υπογραφή που βασίζεται σε τρίγωνα, μεγάλη εισαγωγή αέρα με διχτυωτή σχάρα, λωρίδα πίσω φώτων που περιλαμβάνει φωτιζόμενο λογότυπο.

Σαφώς και το Terramar έχει κάμποσα σπορ στοιχεία, όπως ο πίσω διαχύτης, πλην όμως το μήκους 4,51 m φαίνεται πως έχει έναν πιο οικογενειακό προσανατολισμό σε σχέση με το Formentor. Η CUPRA υπόσχεται χωροταξική άνεση για πέντε ενήλικες επιβάτες και αποσκευές, όπως αποτυπώνει το μεταξόνιο που προσεγγίζει τα 2,7 m και ο χώρος αποσκευών, στα 602 lt. Με το συρόμενο πίσω κάθισμα να αυξάνει τα επίπεδα χρηστικότητας και πρακτικότητας.

Σε κάθε περίπτωση όμως, οι άνθρωποι της CUPRA έχουν θέσει σε προτεραιότητα -όπως άλλωστε σε κάθε μοντέλο τους- τον οδηγό και τις ανάγκες του. Για του λόγου το ασφαλές, βασίζεται στην πλατφόρμα MQB Evo, πατά σε σπορ ανάρτηση χαμηλωμένη κατά ένα πόντο. Η έκδοση των 272 ίππων δε, μπορεί να διαθέτει φρένα «υψηλής απόδοσης» Akebono, με δισκόπλακες 375 mm και 6πόστονες δαγκάνες.

Στο εσωτερικό, η παρουσίαση υπερθεματίζει με τις οθόνες, με ψηφιακά όργανα διαγωνίου 10,25 ιντσών και κεντρική οθόνη 12,9 ιντσών. Και οι δύο είναι αφής, αλλά η CUPRA προσπαθεί να κάνει το σύνολο όσο το δυνατόν πιο εργονομικό, ιδίως με τα χειριστήρια του κλιματισμού που είναι σαφώς ενσωματωμένα σε ένα κουμπί στην οθόνη. Κατά τα λοιπά, το σαλόνι υποστηρίζεται στάνταρ με μπάκετ καθίσματα που για την επένδυσή τους, η CUPRA εστιάζει σε πιο οικολογικά υλικά.

Στη βάση της γκάμας του Terramar τοποθετείται η ήπια υβριδική έκδοση με τον 1.500άρη eTSI, το 7άρι DSG και τους 150 ίππους. Για να ακολουθήσουν οι στάνταρ, τετρακίνητες, δίλιτρες εκδόσεις με 204 και 265 ίππους. Από το μενού δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν και  οι εξηλεκτρισμένες εκδόσεις. Συγκεκριμένα, το CUPRA Terramar είναι διαθέσιμο και ως PHEV, στις εκδόσεις V (204 PS) και VZ (272 PS).

Αμφότερες προσθιοκίνητες, εξοπλίζονται με ένα βενζινοκινητήρα 1.5 TSI που υποστηρίζεται με ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία με νετ χωρητικότητα 19,7 kWh. Χάρη στην τελευταία, το Terramar μπορεί να διανύσει περισσότερα από 100 km μόνο με ηλεκτρική ενέργεια με μία μόνο φόρτιση (πρότυπο WLTP). Η φόρτιση μπορεί να γίνει είτε με συνεχές ρεύμα και ισχύ έως 50 kW ή με εναλλασσόμενο με ισχύ έως 11 kW.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Δείτε αναλυτικά τις τιμές του νέου CUPRA Terramar στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.