ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Ο Κ.Μητσοτάκης «απειλεί με εκλογές» τους φιλοσαμαρικούς. Πρώτη φορά κάποιος «απειλεί» με... άλμα στο κενό!
prodeals

Ανακοινώθηκε η τιμή του νέου Citroën C3 στην Ελλάδα

Το νέο Citroën C3 μας δείχνει πως έχει όλα τα εχέγγυα να συνεχίσει την πολύ καλή εμπορική πορεία των προκατόχων του

Ανακοινώθηκε η τιμή του νέου Citroën C3 στην Ελλάδα

Λίγες μόλις ημέρες μετά το πανελλήνιο λανσάρισμά για το επίσημο δίκτυο αντιπροσώπων, το νέο Citroën C3 ξεκινά την εμπορική του πορεία, προτάσσοντας ένα ενδιαφέρον, πακέτο εμφάνισης, τιμής και τεχνολογίας.

Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε πως η νέα γενιά, τέταρτη κατά σειρά, είναι η πλέον ριζοσπαστική. Υιοθετώντας μια πιο SUV και τετραγωνισμένη σχεδίαση, με το νέο οβάλ σήμα της φίρμας να δεσπόζει στο εμπρός μέρος. Συνολικά, το γαλλικό best-seller που μετρά πάνω από 5,6 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως ενσωματώνει την καινούργια σχεδιαστική φιλοσοφία της Citroën που παραπέμπει στο εντυπωσιακό πρωτότυπο Oli.

Οι διαστάσεις τους έχουν αυξηθεί ελαφρώς, με το μήκος να φτάνει τα 4,01 m, το πλάτος τα 1,75 m και το ύψος τα 1,57 m. Με το μεταξόνιο να είναι στα 2,54 m. Παράλληλα, οι 16,3 πόντοι της απόστασης από το έδαφος έρχονται να ενισχύσουν τα χαρακτηριστικά SUV που απέκτησε το γαλλικό μοντέλο στη νέα του γενιά.

Η εικόνα του εσωτερικού είναι καθόλα σύγχρονη και νεανική, με τους σχεδιαστές της εταιρείας να θέτουν την άνεση σε πρώτο πλάνο. Με τα καθίσματα Advanced Comfort να φωνάζουν και πάλι παρών. Με τις θήκες για τα μικροαντικείμενα και τα 310 lt του χώρου αποσκευών (δέκα περισσότερα σε σχέση με την απερχόμενη γενιά) να προσφέρουν έξτρα πόντους ευρυχωρίας και πρακτικότητας.

Ως προς τα κινητήρια σύνολα, το νέο C3 έρχεται στην ελληνική αγορά σε δύο εκδόσεις βενζίνης και μια αμιγώς ηλεκτρική. Η αρχή γίνεται με τον γνώριμο, τούρμπο 1.200άρη Pure Tech που αποδίδει 100 ίππους και 205 Nm. Με τη συγκεκριμένη διαμόρφωση να συνδυάζεται αποκλειστικά με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.

H δεύτερη επιλογή, αφορά το αποδεδειγμένα αποδοτικό ήπια υβριδικό σύστημα του Ομίλου Stellantis που συνδυάζει τον 1.200άρη Pure Tech με μια μπαταρία 48V και ένα νέο αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων που ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων και 55 Nm. Όπως ανακοινώνει η εταιρεία, η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 5,1 lt (κατά WLTP) μιας και το μεγαλύτερο μέρος των αστικών μετακινήσεων μπορεί να γίνει με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας.

Ως προς την εξηλεκτρισμένη επιλογή, η ισχύς της ανέρχεται στους 113 PS, νούμερο ικανοποιητικό για αστικές μετακινήσεις αλλά και κοντινά ταξίδια. Το σπριντ του 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 11”, με την τελική του ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 135 km/h. Η μπαταρία με την οποία εξοπλίζεται έχει χωρητικότητα 44 kWh, εξασφαλίζοντας έτσι 320 km (κατά WLTP).

Πόσο κοστίζει όμως το νέο Citroën C3; H εισαγωγική έκδοση You! ξεκινά από τις €16.900, με την προωθητική ενέργεια ύψους €600 που προσφέρει ο Όμιλος Συγγελίδη. Και να γίνεται λόγος για εισαγωγική, αλλά σε καμία περίπτωση φτωχή έκδοση. Ενδεικτικά λοιπόν να αναφέρουμε πως ο εξοπλισμός περιλαμβάνει air condition, δύο ηλεκτρικά παράθυρα, αυτόματους προβολείς LED με φώτα ημέρα LED, Citroen Head-Up Display, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, και ένα πλήρες πακέτο συστημάτων ασφαλείας και φυσικά την την ανάρτηση Citroen Advanced Comfort.Με την έκδοση Plus να κοστίζει €18.900.

Όσοι επιθυμούν να αποκτήσουν το ηλεκτρικό Citroën ë-C3 θα πρέπει να εκταμιεύσουν το ποσό των €19.710 (στην τιμή περιλαμβάνεται και η κρατική επιδότηση).

Να τονίσουμε τέλος, πως το αυτοκίνητο θα είναι άμεσα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Δείτε αναλυτικά τις τιμές του νέου Citroën C3 στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.