
Στο πλαίσιο του φετινού Kenshiki Forum, ο ιαπωνικός κολοσσός παρουσίασε το σημαντικά ανανεωμένο Toyota bZ4x, με στόχο να πρωτοστατήσει στην επέκταση των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της εταιρείας.
Από το λανσάρισμά του στην αγορά, το bZ4X έχει καθιερωθεί ως ένα από τα κορυφαία σε πωλήσεις μοντέλα πωλήσεις στην κατηγορία του σε όλη την Ευρώπη. Η πρόσφατη ανανέωσή του, με τις ουσιαστικές αλλαγές που φέρει, θα ενδυναμώσει ακόμα περισσότερο τη θέση του στην πρώτη γραμμή του ολοένα και πιο διευρυμένου χαρτοφυλακίου BEV της Toyota. Μετά και την προσθήκη των ολοκαίνουργιων C-HR+ και Urban Cruiser.
Η νέα γκάμα του bZ4X θα διευρυνθεί με την εισαγωγή δύο επιλογών μπαταρίας. Το μεσαίου μεγέθους SUV θα προσφέρεται τώρα με μπαταρία 57,7 kWh ή 73,1 kWh (μικτής χωρητικότητας), δίνοντας στους πελάτες τη δυνατότητα να επιλέξουν την έκδοση που ανταποκρίνεται καλύτερα στις οδηγικές τους απαιτήσεις και στον προϋπολογισμό τους.
Η μπαταρία χωρητικότητας 57,7 kWh θα διατίθεται αποκλειστικά με το προσθιοκίνητο bZ4X (167 PS). Την ώρα που η μονάδα των 73,1 kWh θα προσφέρεται τόσο με τις προσθιοκίνητες (224 PS) όσο και με τις τετρακίνητες εκδόσεις (343 PS). Η μέγιστη αυτονομία, σύμφωνα με τον κύκλο WLTP, υπολογίζεται στα 573 χιλιόμετρα (προσωρινή τιμή μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας έγκρισης), ανάλογα με την έκδοση και το σύστημα κίνησης.
Η ικανότητα ρυμούλκησης της τετρακίνητης έκδοση έχει διπλασιαστεί, φτάνοντας τα 1.500 kg. Επιπλέον, θα είναι διαθέσιμος ένας νέος ενσωματωμένος φορτιστής AC 22 kW (έκδοση High). Η μέγιστη ισχύς φόρτισης DC παραμένει στα 150 kW.
Τα συμπαγή, ελαφριά και ενεργειακά αποδοτικά eAxles της Toyota έχουν επίσης αναβαθμιστεί. Χρησιμοποιούν πλέον ημιαγωγούς καρβιδίου του πυριτίου (SIC), οι οποίοι συμβάλλουν στην απόδοση υψηλότερης ισχύος, καθιστώντας το νέο bZ4X ένα από τα πιο ισχυρά μοντέλα της Toyota στην ευρωπαϊκή αγορά, πέραν των αυτοκινήτων επιδόσεων GR.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.