ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Aυτά τα Rafale στα χέρια των Ελλήνων πιλότων ελπίζω να αποδώσουν καλύτερα αν χρειαστεί...

Ανανέωση για το Hyundai Ioniq 6: Έρχεται το Ν των 650 ίππων

Το Hyundai Ioniq 6 φρεσκάρεται και γίνεται πιο θελκτικό στο μάτι παραμένοντας εξαιρετικά αποδοτικό και αεροδυναμικό

Ανανέωση για το Hyundai Ioniq 6: Έρχεται το Ν των 650 ίππων

Μπορεί να μην έχει κλείσει ακόμα τρία χρόνια στην πιάτσα, αλλά το Hyundai Ioniq 6 υπέστη το πρώτο του φρεσκάρισμα. Έγινε πιο κομψό, διατηρώντας παράλληλα το αεροδυναμικό σχήμα του μοντέλου πρώτης γενιάς.

Το νέο Ioniq 6 αποκαλύφθηκε τα ξημερώματα στη Σεούλ και δυστυχώς δεν έχουμε πλήρεις φωτογραφίες του πίσω μέρους. Μπορούμε όμως να παρατηρήσουμε τις αλλαγές στο μπροστινό, που όχι μόνο φαίνεται πιο εκλεπτυσμένο από το προηγούμενο, αλλά και πιο επιθετικό. Ιδιαίτερα στην έκδοση N Line.

Ένα από τα πιο ιδιαίτερα τμήματα του απερχόμενου μοντέλου ήταν τα μπροστινά φωτιστικά σώματα. Πλέον είναι πολύ πιο λεπτά και κομψά, στο πρότυπο του Ioniq 9, ενώ υπάρχουν ξεχωριστοί προβολείς χαμηλότερα στον προφυλακτήρα.

Όσοι θέλουν κάτι λίγο πιο επιθετικό, θα μπορούν να επιλέξουν το νέο N Line. Με διαφορετικό προφυλακτήρα και εισαγωγές αέρα, δείχνει πιο σπορτίφ και ετοιμοπόλεμο. Η Hyundai υπόσχεται επίσης έναν νέο πίσω προφυλακτήρα που ενσωματώνει περισσότερα μαύρα μέρη για αντίθεση και συμπληρώνεται από χαρακτηριστικές δίχρωμες ζάντες.

Αυτό που υπάρχει σε όλες τις εκδόσεις είναι η αντικατάσταση των πλαϊνών καθρεπτών με κάμερες. Σύστημα αντίστοιχο με αυτό που δοκιμάσαμε στο Honda e.

Από τα λίγα που μπορούμε να διακρίνουμε από το πίσω μέρος του νέου μοντέλου, φαίνεται ότι έχει διατηρήσει τη λεντόμπαρα του απερχόμενου μοντέλου. Ενώ έχει μικρύνει σε μέγεθος και αλλάξει σχήμα η χαρακτηριστική ducktail αεροτομή.

Αυτή σίγουρα υπάρχει στην έκδοση Ν και μάλιστα ακόμα μεγαλύτερη και σταθερή. Δηλώνοντας δυναμικό παρόν με 650 ίππους και τα «θερμικά» καλούδια που λατρέψαμε στο αντίστοιχο 5 Ν. Τους ψηφιακούς ήχους της εξάτμισης και την προσομοίωση του κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των οκτώ σχέσεων. Αντλεί έμπνευση από το πρωτότυπο RN22e.

Κάποιες μικρές τροποποιήσεις έχουν γίνει και στην καμπίνα του νέου Ioniq 6. Υπάρχει ένα διαφορετικό τιμόνι τριών ακτίνων, οι διακόπτες των παραθύρων έχουν αλλάξει θέση και υπάρχουν νέες θύρες USB.

«Κάτω από την εξελιγμένη σχεδιαστική ιδέα του «Pure Flow, Refined», βελτιώσαμε κάθε γραμμή και λεπτομέρεια για να κάνουμε το Ioniq 6 απλούστερο και πιο προοδευτικό», δήλωσε για το νέο μοντέλο ο επικεφαλής του Κέντρου Σχεδίασης Hyundai, Simon Loasby.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ru
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.