Η BMW 3 Series, με 50 χρόνια κυκλοφορίας και εφτά γενιές στην πλάτη της συγκαταλέγεται ανάμεσα στα πιο σημαντικά μοντέλα του Μονάχου. Δύο χρόνια μετά την τελευταία της ανανέωση, έρχεται το απαραίτητο αισθητικό και τεχνολογικό φρεσκάρισμα στις εκδόσεις Touring και Sedan.
Κατά τα λοιπά, η ανανεωμένη BMW 3 Series διαθέτει διευρυμένη χρωματική παλέτα, με το μπλε (Arctic Race Blue metallic) και το κόκκινο (Fire Red metallic), να προστίθενται στις επιλογές. Οι πελάτες θα βρουν επίσης δύο νέα χρώματα BMW Individual γνωστά ως Frozen Pure Grey metallic και Frozen Portimao Blue metallic.
Πέραν των χρωμάτων, οι εκδόσεις M Sport και M Sport Pro, εξοπλίζονται με νέας σχεδίασης και φινιρίσματος ζάντες, ελαφρού κράματος 19”. Ως προς την καμπίνα, ο ατμοσφαιρικός φωτισμός εκτείνεται στους αεραγωγούς και σε άλλα σημεία, που μέχρι πρότινος δεν έφτανε.
Η προοδευτική αύρα του cockpit με το BMW Curved Display ενισχύεται περαιτέρω με νέας σχεδίασης τιμόνια, στιλιστικές αλλαγές στον πίνακα οργάνων και εκσυγχρονισμένα διακοσμητικά στοιχεία. Οι επιφάνειες των καθισμάτων στη νέα παραλλαγή M Performtex αποτελούν μέρος του πακέτου M Sport ή περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό των μοντέλων M Performance. Συν τοις άλλοις, αναβαθμισμένο είναι και το νέο iDrive 8.5, προσφέροντας πλέον ευκολότερη πρόσβαση στις επιμέρους λειτουργίες του.
Στο κομμάτι των κινητήριων συνόλων, οι ήπια υβριδικές προτάσεις με το 48βολτο σύστημα ενσωματωμένο στο κιβώτιο ταχυτήτων έχουν παραμείνει αμετάβλητες. Οι εκδόσεις M Performance προσφέρονται με κινητήρες βενζίνης ή ντίζελ (και πάλι με υβριδική υποβοήθηση 48V). Κάτω από το καπό τους βρίσκεται ο 3λιτρος, 6κύλινδρος εν σειρά κινητήρας των Βαυαρών, που συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Steptronic Sport οχτώ σχέσεων.
Οι εκδόσεις βενζίνης, είτε αναφερόμαστε στην Touring είτε στη Sedan αποδίδουν 374 ίππους και 500 Nm. Στον αντίποδα, οι εκδόσεις ντίζελ, μπορεί να αποδίδουν 34 λιγότερους ίππους, αλλά η ροπή τους είναι αυξημένη κατά 200 Nm, φτάνοντας έτσι τα 700 Nm.
Η ανάρτηση M Sport με σπορ σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού, το διαφορικό M Sport και τα φρένα M Sport περιλαμβάνονται επίσης στον βασικό εξοπλισμό για να προσφέρουν έναν συνδυασμό δυναμικής απόδοσης και ακρίβειας.
Οι μεγαλύτερες αλλαγές εντοπίζονται στην PHEV έκδοση, με την μεγαλύτερη μπαταρία, χωρητικότητας 19,5 kWh (από 12,5 kWh), να υπόσχεται βελτιωμένη ηλεκτρική αυτονομία, στα 101 km.
Την BMW 330e plug-in hybrid κινεί ένας 2λιτρος, 4κύκινδρος κινητήρας που συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο οχτώ σχέσεων. Ο θερμικός κινητήρας αποδίδει 184 ίππους και 300 Nm, με τον ηλεκτροκινητήτρα να προσθέτει 109 ίππους και 265 Nm. Για να φτάσουμε στην συνδυαστική ισχύ των 292 ίππων και 420 Nm.
Οι επιδόσεις είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικές, με το 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε 5,9”. Αξίζει επίσης να αναφέρουμε πως η PHEV BMW 3 Series είναι διαθέσιμη σε δικίνητες ή τετρακίνητες εκδόσεις.
Η νέα BMW 3 Series Sedan καιTouring θα κυκλοφορήσει στις παγκόσμιες αγορές, με σταδιακή έναρξη της παραγωγής τον Ιούλιο του 2024.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.