Η Γερμανία, η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου της Ευρώπης, δια στόματος του καγκελάριου, Olaf Scholz, εμφανίζεται αντίθετη στις προθέσεις των Βρυξελών για επιβολή δασμών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που φτάνουν στην Ευρώπη, μέσω Κίνας.

Αποφάσισε η Γερμανία να επαναστατήσει και να πάει κόντρα στην ΕΕ; Προφανώς και όχι! Απλά η ζήτηση των γερμανικών μοντέλων στην κινεζική αγορά είναι τεράστια, με αποτέλεσμα να είναι σε θέση να ανταγωνιστεί τις κινεζικές φίρμες. Αν το εμπόριο παραμείνει ελεύθερο, όπως διεμήνυσε ο Olaf Scholz.

«Απομόνωση και παράνομα τελωνειακά εμπόδια, τα οποία τελικά απλώς κάνουν τα πάντα πιο ακριβά και τους πάντες φτωχότερους», τόνισε ο Olaf Scholz σε εκδήλωση που διοργάνωσε η Opel στο Ruesselsheim της Γερμανίας. «Δεν κλείνουμε τις αγορές μας σε ξένες εταιρείες, γιατί δεν το θέλουμε ούτε για τις εταιρείες μας. Η αμφισβήτηση της προόδου, καθώς και η καθυστέρηση της ανανέωσης και του μετασχηματισμού, θα είχε πικρές συνέπειες. Αν το κάνουμε αυτό, οι άλλοι θα μας προσπεράσουν» παραδέχτηκε ο Γερμανός καγκελάριος.

Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, εφόσον η Ευρώπη αποφασίσει να «τιμωρήσει» τα EV που έρχονται από την Κίνα, το Πεκίνο δεν θα μείνει με σταυρωμένα τα χέρια. Όπως άλλωστε είχαμε γράψει πριν από μερικές βδομάδες, η Κίνα είναι έτοιμη να φέρει δασμούς 25% στα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα με κινητήρες μεγάλης χωρητικότητας. Δημιουργώντας έτσι μεγάλο πρόβλημα στο σύνολο των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών που δραστηριοποιούνται στην μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Μάλιστα, οι δηλώσεις του Scholz έρχονται σε συνέχεια δηλώσεων κορυφαίων στελεχών γερμανικών εταιρειών, δείχνοντας πως υπάρχει σύμπνοια ανάμεσα στην κυβέρνηση και τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Η τελευταία, εκφράζει τις ενστάσεις της για τους δασμούς, τονίζοντας ότι οι συναλλαγές της με την Κίνα εξασφαλίζουν θέσεις εργασίας στο εσωτερικό της χώρας.