Όσο τα αυτοκίνητα γεμίζουν με ηλεκτρονικά συστήματα και πολλές δικλίδες ασφαλείας, άλλο τόσο θα υπάρχουν κάποια κενά σε όλη την αλυσίδα, τα οποία θα εκμεταλλεύονται οι κλέφτες για να μπορούν να τα αρπάζουν εύκολα.
Το video που μας έρχεται από την Αυστραλία και την ιστοσελίδα Car Expert μας δείχνει έναν ακόμα νέο τρόπο με τον οποίο όποιος έχει λίγες γνώσεις και κάποια ειδικά μηχανήματα τα οποία μπορεί να προμηθευτεί εύκολα από το διαδίκτυο, μπορεί να πάρει το αυτοκίνητό σας μέσα σε λιγότερο από 1 λεπτό.
Η νέα αυτή μέθοδος κλοπής βασίζεται στο γεγονός ότι κάθε αυτοκίνητο, με βάση τον αριθμό πλαισίου του, έχει και το ανάλογο κλειδί, το οποίο είναι καταχωρημένο στην βάση δεδομένων της εταιρείας για τους κλειδαράδες που θα χρειαστεί να φτιάξουν αντίγραφα.
Το θέμα εδώ είναι να μπορέσει κανείς να βρει πρόσβαση σε αυτή την βάση δεδομένων, μιας και ο αριθμός πλαισίου είναι πλέον σε εμφανές σημείο πάνω στην βάση του παρμπρίζ των σύγχρονων αυτοκινήτων.
Η πρόσβαση σε αυτή την βάση δεδομένων δεν είναι και τόσο δύσκολη όσο μπορεί να φαντάζει, όχι μόνο σε πιστοποιημένους κλειδαράδες, αλλά και σε όποιον έχει κάποια εξοικείωση με το χακάρισμα υπολογιστών.
Από την στιγμή που θα υπάρξει πρόσβαση στην βάση δεδομένων της εκάστοτε εταιρείας, ο υποψήφιος κλέφτης έχει στην διάθεσή του όλα τα στοιχεία για να φτιάξει το αντικλείδι. Κάτι που μπορεί να κάνει με ένα από τα συνήθη μηχανήματα που έχουν στην διάθεσή τους οι κλειδαράδες.
Από εκεί και πέρα είναι πολύ εύκολο στον να επιλέξει την ώρα στην οποία θα μπει μέσα στο αυτοκίνητο. Και αν χτυπήσει ο συναγερμός, υπάρχει μία ακόμα διαδικασία η οποία είναι πολύ εύκολο να τον παρακάμψει.
Μέσα στην βάση δεδομένων, εκτός από όλα τα άλλα, υπάρχει και ο κωδικός για την πρόσβαση στην κεντρική μονάδα ελέγχου του αυτοκινήτου (OBD). Με ένα απλό και φθηνό μηχάνημα, που μπορεί να αγοράσει από το διαδίκτυο, ο κλέφτης προσαρμόζει τη φίσα του OBD και μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα σταματά να χτυπά και ο συναγερμός.
Από εκεί και πέρα, το αυτοκίνητο βρίσκεται στην διάθεση του κλέφτη για να φύγει από το σημείο σαν να μην τρέχει τίποτα. Η μόνη ελπίδα για τα νέα μοντέλα είναι οι δυνατότητες για Over-The-Air ενημερώσεις και διαρκείς αλλαγές στο status ασφαλείας. Όμως μην αμφιβάλλετε ότι και σε αυτό το νέο παιχνίδι, οι κλέφτες θα βρουν σύντομα μία λύση να κάνουν αυτό που επιδιώκουν.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.