(Ανανέωση από αρχική δημοσίευση: 12:34): H Jaguar ένα από τα πιο εμβληματικά και «macho» (είχε ταυτιστεί με την αρρενωπότητα) σπορ super cars μετατρέπεται από τους εφαρμοστές της «Woke» ατζέντας σε «φιλικό για τους ΛΟΑΤΚΙ+» αυτοκίνητο.
Της άλλαξαν ακόμα και το λογότυπο το οποίο πλέον μοιάζει με αυτό της σκούπας «Dyson»!
Θρυλικές ταινίες με κατεξοχήν αρσενικά πρότυπα όπως «The Italian Job», «James Bond: Die Another Day» και «Gone in 60 Seconds» τιμήθηκαν με την παρουσία της.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Type 00 in London Blue and Miami Pink, revealed at Miami Art Week.
London Blue honours the iconic Opalescent Silver Blue of the 1960s E-type.
Miami Pink pays tribute to the city’s pastel colours and Art Deco architecture.
——
Finer points in the comment section. pic.twitter.com/nc91ljpeOW
— Jaguar (@Jaguar) December 3, 2024
Λίγο πριν από την επίσημη παρουσίαση των αυτοκινήτων της στην Εβδομάδα Τέχνης του Μαιάμι, η Jaguar διέρρευσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το νέο ηλεκτρικό όχημά της, το οποίο είναι εντελώς «woke».
Οι πρώτες εικόνες έδειξαν ένα ροζ ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Jaguar!
Εννοείται ότι εκατομμύρια αυτοκινητόφιλοι στα social media αντέδρασαν και έγραψαν για αυτό που είδαν: Μία ακόμα εφαρμογή της «woke ατζέντα».
Άλλωστε η διαφήμιση της δεν το «κρύβει» καθόλου αυτό.
Φυσικά εννοείται ότι στην διαφήμιση υπήρξαν και οι γνωστές «βαρύγδουπες» «life coaching» φράσεις του τύπου «ζήσε ζωντανά», «διάγραψε το συνηθισμένο» και «μην αντιγράφεις τίποτα».
Είναι πάρα πολλοί αυτοί που την χαρακτήρισαν «τρανς ροζ», ενώ ακόμα και το γεγονός ότι είναι ηλεκτρικό το νέο όχημα παίζει τον ρόλο του.
Είναι δύσκολο να φανταστεί κάποιος τον Μάικλ Κέιν ή τον Τζέισον Στέιθαμ να οδηγούν αθόρυβα και «απαλά» ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Πριν από την αποκάλυψη, η εταιρεία δήλωσε ότι στόχος της είναι τα αυτοκίνητά της να είναι μοναδικά και «να μην αντιγράφουν τίποτα» αλλά όπως φαίνεται έχει αντιγράψει ολοκληρωτικά την «Woke» ατζέντα.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Rawdon Glover, δήλωσε ότι η διαφήμιση είχε ως αντικειμενικό σκοπό η Jaguar «να απομακρυνθεί από τα παραδοσιακά αυτοκινητιστικά στερεότυπα» και της ανάγκης «να προσελκύσει μια νέα πελατειακή βάση».
Και ποια είναι αυτή η νέα πελατειακή βάση; Μάλλον, όλοι έχουν καταλάβει.
Συλλεκτικές θα είναι πλέον οι παλιές Jaguar μέχρι το 1ο εξάμηνο του 2024 για όσους θέλουν να την θυμούνται όπως ήταν κάποτε…
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.