Λίγες μόλις μέρες μετά την παρουσίαση του θερμικού Audi A5, του αντικαταστάτη του A4, το Ingolstadt τράβηξε το κάλυμμα από το νέο Audi A6 e-tron. Ένα premium μοντέλο μήκους 4,92 m , που ενσαρκώνει το όραμα της εταιρείας για την ηλεκτρική κινητικότητα.
Για τους ανθρώπους της φίρμας δεν είναι ένα ακόμα ηλεκτρικό πόνημα, αλλά το αυτοκίνητο μέσω του οποίου η Audi ευελπιστεί να αυξήσει τις ηλεκτρικές της πωλήσεις. Η αλήθεια είναι πως μιλάμε για ένα όμορφο στο μάτι μοντέλο, όπως είδαμε στη διαδικτυακή του παρουσίαση, με σύγχρονη σχεδίαση που ξεχειλίζει δυναμισμό. Με τη φωτεινή υπογραφή, κατά μήκος της φαρδιάς γρίλιας να εντυπωσιάζει. Στο πίσω μέρος, σχεδιαστικό highlight αποτελούν οι τρισδιάστατοι προβολείς, ενώ όσοι το επιθυμούν μπορούν να επιλέξουν να έχει το αυτοκίνητό τους κάμερες στη θέση των εξωτερικών καθρεφτών, ως μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού.
Σημείο αναφοράς και διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό όμως, είναι η αεροδυναμική. Όπως τόνισαν οι σχεδιαστές, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, ο συντελεστής οπισθέλκουσας της έκδοσης Sportback αγγίζει τα 0,21, o χαμηλότερος που έχει επιτευχθεί σε μοντέλο της γερμανική εταιρείας αλλά και συνολικά στο VW Group. Πολύ καλή δουλεία έγινε και στην Avant παραλλαγή, με την τιμή να διαμορφώνεται στα 0,24.
H εικόνα του εσωτερικού είναι καθόλα ψηφιοποιημένη, ακολουθώντας την σχεδιαστική προσέγγιση της γερμανικής φίρμας, δίνοντας μεγάλη έμφαση στην εργονομία. Το κυρτό, τεχνολογίας OLED πάνελ MMI, φιλοξενεί το virtual cockpit των 11,9” και την οθόνη του συστήματος infotainment, με διαγώνιο στις 14,5”. To κερασάκι στην τούρτα, αποτελεί η οθόνη MMI 10,9”, μπροστά από τον συνοδηγό, ολοκληρώνοντας με αυτόν το τρόπο το καλαίσθητο εσωτερικό του Audi A6 e-tron.
Στο κομμάτι των ηλεκτροκινητήρων, οι άνθρωποι της Audi δούλεψαν πάνω σε δύο βασικούς πυλώνες: Δύναμη και αποδοτικότητα. Βασισμένο στην προηγμένη πλατφόρμα PPE, με επίπεδο δάπεδο για πρώτη φορά, εξοπλίζεται με μια μπαταρία ιόντων λιθίου, κατασκευασμένη ώστε να είναι συμβατή με τις ανάγκες της παραπάνω πλατφόρμας.
Η μικτή χωρητικότητα του συσσωρευτή φτάνει τις 100 kWh, με τις 94,9 να είναι ωφέλιμες. Κάπως έτσι, η αυτονομία του Sportback ανέρχεται στα 750 km, με το Avant να μπορεί να διανύσει πάνω από 720 km με μία μόνο φόρτιση. Σε δεύτερο χρόνο, η γκάμα θα εμπλουτιστεί με νέες εκδόσεις, με χωρητικότητα μπαταρίας στις 83 kWh.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.