
Η εποχή που οι μπερλίνες, κυρίως των Γερμανών κατασκευαστών αποτελούσαν σύμβολο επιτυχίας έχει περάσει. Πιθανότατα ανεπιστρεπτί. Μοντέλα όμως σαν το ανανεωμένο Audi A6 Sedan μαρτυρούν πως η συγκεκριμένη κατηγορία θα συνεχίσει να εκπροσωπείται επάξια.
Όπως έχουν τονίσει οι μηχανικοί της γερμανικής φίρμας, το ανανεωμένο A6 Sedan φέρει σημαντικές βελτιώσεις στην αεροδυναμική, με σκοπό να μειωθεί ακόμα περισσότερο η κατανάλωση. Πράγματι, με συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,23, το Α6 Sedan είναι πιο αεροδυναμικό, θερμικό μοντέλο που έχει κατασκευαστεί ποτέ από τo Ingolstadt.
Σχεδιαστικά, ακολουθεί τις κομψές και εκλεπτυσμένες γραμμές της φίρμας, με την μεγάλη μάσκα Singleframe να δεσπόζει, δίνοντας στην γερμανική μπερλίνα μια πιο επιθετική και σπορτίβ εμφάνιση. Που ενισχύεται ακόμα περισσότερο από τις ενεργές γρίλιες και τις κάθετες αεροκουρτίνες.
Πίσω, η ενιαία μπάρα LED, που ενώνει τα λεπτά φωτιστικά σώματα αναδεικνύει το πλάτος το αυτοκινήτου, με τις πραγματικές απολήξεις της εξάτμισης, ακροβολισμένες στον προφυλακτήρα να μας θυμίζουν πως πρόκειται για αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Πηγαίνοντας προς το εσωτερικό, διαπιστώνεις πως οι διαφορές σε σχέση με το A6 Avant είναι στην ουσία ελάχιστες. Η «ψηφιακή σκηνή», όπως την αποκαλεί η Audi αποτελείται από 2+1 οθόνες. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει διαγώνιο στις 11,9”, με την κεντρική οθόνη τεχνολογίας OLED στις 14,5” να ξεχωρίζει για την υψηλή ευκρίνεια και τα κορυφαία γραφικά της. Στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει και μια οθόνη 10,9” που μπορεί να τοποθετηθεί εμπρός από τον συνοδηγό.
Η συναρμογή κινείται στα γνωστά πρότυπα της Audi ενώ έχει γίνει και εκτεταμένη χρήση βιώσιμων υλικών, καθώς ένα μέρος της καμπίνας καλύπτεται από υφασμάτινες επενδύσεις Kaskade. Παράλληλα, η βελτιωμένη κατά 30% ηχομόνωση εγγυάται και αθόρυβα και άνετα ταξίδια ανεξάρτητα από τους τροχούς που έχεις επιλέξει. Οι τελευταίοι ξεκινάνε από τις 19 ίντσες και φτάνουν μέχρι τις 21. Σε αυτό το σημείο, αξίζει να αναφέρουμε πως η Audi έχει τοποθετήσει ειδικούς δακτυλίους στα λάστιχα, ώστε να μειωθεί ακόμα περισσότερο ο θόρυβος κύλισης.
Το φρεσκαρισμένο Audi A6 Sedan μπορεί να εξοπλιστεί και με αερανάρτηση, η οποία είναι 20 mm χαμηλότερη σε σχέση με τη συμβατική. Μάλιστα, στην σπορ ρύθμιση Dynamic μειώνεται επιπλέον 10 mm. Αξίζει δε να αναφέρουμε πως σε ταχύτητες άνω των 120 km/h, το αμάξωμα κατεβαίνει μόνο του στο χαμηλότερο επίπεδο για ακόμα καλύτερη αεροδυναμική.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.