Έρευνα αξιοπιστίας της Consumer Reports αξιολόγησε τις βλάβες των μοντέλων που κατασκευάστηκαν το 2021. Ένα αυτοκίνητο 3ετίας μπορεί να αγοραστεί σημαντικά φθηνότερα από ένα καινούργιο, τουλάχιστον υπό κανονικές συνθήκες κι όχι τις διαταραγμένες που ζούμε μετά τον κορονοϊό και την κρίση των ημιαγωγών.
Έτσι, μια έρευνα αξιοπιστίας έχει μεγάλη σημασία στην επιλογή του αγοραστή. Με τη συγκεκριμένη να ποσοτικοποιεί αυτό που πιστεύει ο πολύς κόσμος από την προσωπική του εμπειρία: Ότι τα ασιατικά μοντέλα, ιαπωνικά και κορεατικά, έχουν λιγότερες βλάβες από των υπόλοιπων κατασκευαστών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η έρευνα αφορά την αμερικανική αγορά, αλλά μπορούμε να βγάλουμε κάποια γενικά συμπεράσματα ευρείας απήχησης.
Συγκεκριμένα, η Toyota κι η Lexus κυριάρχησαν στη λίστα, καταλαμβάνοντας 16 από τις 36 πρώτες θέσεις.
Η τελευταία γενιά της Corolla επαινέθηκε ως «μία από τις πιο ασφαλείς επιλογές στα μεταχειρισμένα», κάτι που ισχύει σε μεγάλο βαθμό και για το Camry, που όμως δεν εισάγεται στην Ελλάδα.
Υπήρχαν επίσης οκτώ μοντέλα από τη Honda και την υπό-μπράντα της, την Acura. Τρία από τη Mazda, ισάριθμη αντιπροσώπευση από τη Hyundai και την Kia κι άλλα δύο από τη Subaru.
Συνολικά, τα 32 από τα 36 μοντέλα προέρχονται από ασιατικές μάρκες, αποδεικνύοντας ότι εξακολουθούν να έχουν το πάνω χέρι στην παρεχόμενη αξιοπιστία.
Κι η Ευρώπη; Δεν υπάρχει καθόλου στους νικητές στην έρευνα αξιοπιστίας; Υπάρχει με πενιχρή συμμετοχή, για την ακρίβεια βρίσκουμε δύο BMW κι ένα Volvo.
Να αναφέρουμε ότι ανεξάρτητα από την προέλευση της αυτοκινητοβιομηχανίας, τα συστήματα infotainment ήταν συχνά η κύρια πηγή παραπόνων από τους ιδιοκτήτες.