Να σας συστήσουμε την Aston Martin Valiant, μια ακραία εκδοχή της Valour που θα παραχθεί σε μόλις 38 μονάδες παγκοσμίως. Η οποία αρχικά σχεδιάστηκε ως προσωπική παραγγελία από τον πιλότο της Formula 1, Fernando Alonso.
Η Aston Martin Valiant αποτελεί πνευματικό παιδί του τμήματος Q της βρετανικής εταιρείας και φέρει έναν διτούρμπινο V12 5,2 lt. Αποδίδει 745 ίππους και 753 Nm ροπής, 30 ίππους περισσότερους από τη Valour. Όπως κι αυτή, η Valiant συνδυάζεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων που στέλνει τη ροπή στους πίσω τροχούς.
Από εκεί και πέρα, έχει γίνει έντονη προσπάθεια εξοικονόμησης βάρους. Για παράδειγμα, το πίσω υποπλαίσιο έχει επωφεληθεί 3D εκτύπωσης, κάτι που γλιτώνει 3 kg, ενώ ο άξονας από μαγνήσιο περικόπτει άλλα 8,6 kg. Η μη αναρτημένη μάζα έχει μειωθεί κατά 14 kg χάρη στη χρήση νέων ζαντών μαγνησίου 21 ιντσών, ενώ επιπλέον 11,5 kg έχουν εξοικονομηθεί από την πανάλαφρη μπαταρία.
Καθώς η Aston Martin Valiant είναι ένα όπλο εστιασμένο στην πίστα, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι Βρετανοί ασχολήθηκαν εκτενώς με το στήσιμό της. Εξοπλίζεται με αμορτισέρ Multimatic Adaptive Spool Valve, με 32 διαφορετικές ρυθμίσεις. Η ιστορική αυτοκινητοβιομηχανία έχει επίσης επαναβαθμονομήσει τα προγράμματα οδήγησης Sport, Sport+ και Track κι έχει τοποθετήσει κεραμικά δισκόφρενα, διάστασης 410 mm εμπρός και 360 mm πίσω.
Οπτικά, η Valiant είναι πολύ πιο επιθετική από τη Valour. Φέρει πολλά αεροδυναμικά βοηθήματα, όλα προφανώς από ανθρακονήματα. Ακόμα κι οι ζάντες φορούν αεροδυναμικά καπάκια.
Στο εσωτερικό, η ματιά εγκλωβίζεται στο λινκάζ του μηχανικού κιβωτίου. Αλλά μέσα στην πίστα, ο οδηγός θα εκτιμήσει περισσότερο το half-cage, πίσω από τα Recaro Podium μπάκετ καθίσματα και τις αγωνιστικές ζώνες τεσσάρων σημείων. «Ο απόλυτος συνδυασμός επιδόσεων και δυναμικών χαρακτηριστικών για οδήγηση στην πίστα. Ένα πραγματικό σούπερκαρ, η Valiant ενσαρκώνει την αποφασιστική δέσμευση της Aston Martin να κατασκευάζει σπάνια κι εξαιρετικά αυτοκίνητα για πραγματικούς οδηγούς».
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.