Να δούμε πως θα «ξεμπερδέψει» ο Κ.Μητσοτάκης με τον Ν.Τραμπ. Όχι εύκολα, πάντως…

Αθήνα: Οι οδηγοί χάνουν 100 ώρες ετησίως στο μποτιλιάρισμα

Ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων ανακοίνωσε πως οι οδηγοί στην Αττική χάνουν 100 ώρες ετησίως στο μποτιλιάρισμα

Αθήνα: Οι οδηγοί χάνουν 100 ώρες ετησίως στο μποτιλιάρισμα

Η κατάσταση στους δρόμους, κυρίως των μεγάλων αστικών κέντρων μοιάζει αποπνικτική. Ειδικά τις ώρες αιχμής, κεντρική και όχι μόνο δρόμοι μοιάζουν σχεδόν απροσπέλαστοι με αποτέλεσμα η ταλαιπωρία και τα νεύρα να φτάνουν στο ζενίθ. Όπως ενημέρωσε επίσημα ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, 100 ώρες από τη ζωή μας σπαταλούνται στο… μποτιλιάρισμα.

Οι οδηγοί στον νομό Αττικής χάνουν 100 ώρες ετησίως στην κίνηση, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο καθηγητής του ΕΜΠ, Κωνσταντίνος Κεπαπτσόγλου στο πλαίσιο της ημερίδας που διοργάνωσε ο ΣΕΣ στο αμφιθέατρο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Παράλληλα, οι ώρες αιχμής στο κέντρο της πόλης όχι μόνο δεν μειώνονται αλλά φαίνεται πως διαρκούν ένα ολόκληρο 12ώρο! Από τις οκτώ το πρωί έως και τις οκτώ το βράδυ. Οι οδηγοί του λεκανοπεδίου, για να διανύσουν μια απόσταση 10 χιλιομέτρων πέριξ κεντρικών περιοχών ή αξόνων χρειάζονται σχεδόν μισή ώρα. Ανάλογα δύσκολη είναι η κατάσταση και στη Θεσσαλονίκη.

Στις δύο μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας, οι οδηγοί περνούν το 34% της ημέρας τους (πάνω από το 1/3 δηλαδή), στο αυτοκίνητό τους, κολλημένοι στην κίνηση. Συνθήκη που φέρνει την Αθήνα στην 114η θέση και τη Θεσσαλονίκη στην 123η στον πίνακα των πόλεων με την μεγαλύτερη κίνηση στον κόσμο.

Χωρίς αμφιβολία, οι δρόμοι που ταλαιπωρούν περισσότερο του οδηγούς είναι ο Κηφισός, η λεωφόρος Κηφησίας, η λεωφόρος Βουλιαγμένης και φυσικά το κέντρο. Όπως αποτυπώνεται στην έρευνα του ΕΜΠ, οι βασικότεροι παράγοντες που επιτείνουν το κυκλοφοριακό κομφούζιο στην Αττική αφορούν τόσο τις ελλίπεις υποδομές όσο και η επιθετική συμπεριφορά των Ελλήνων οδηγών.

Ο ΣΕΣ πρότεινε μια σειρά από μέτρα για την αποσυμφόρηση της κίνησης, όπως τη βελτίωση της λεωφόρου Κηφισού (βελτίωση των γεωμετρικών χαρακτηριστικών των εισόδων – εξόδων και των περιοχών πλέξεων, κατάργηση συγκεκριμένων εισόδων – εξόδων που δεν έχουν λόγο ύπαρξης, ύπαρξη τεσσάρων λωρίδων κυκλοφορίας +ΛΕΑ σε όλο το μήκους) την επέκταση της λεωφόρου Κύμης, αλλά και τον τριπλό κόμβο στην περιοχή του Σκαραμαγκά.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Ακόμη οι συγκοινωνιολόγοι φαίνεται να συμφωνούν πως η στροφή των πολιτών προς τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς θα μπορούσε να μειώσει σημαντικά το μποτιλιάρισμα. Κάτι που τουλάχιστον επί του παρόντος μοιάζει δύσκολο να πραγματοποιηθεί.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.