Τα Τέμπη άρχισαν να «κουράζονται». Τώρα βιώνουμε τα «απόνερα» των διαδηλώσεων. Η οικονομία είναι το θέμα...

Audi RS3: Aναβαθμισμένo, πιο άγριο στιλ, καλύτερες επιδόσεις

Το ανανεωμένο RS3 αναβάθμισε το δυναμικό του στιλ μέσα έξω, ενσωμάτωσε νέες τεχνολογίες και βελτιώθηκε σε επιδόσεις

Audi RS3: Aναβαθμισμένo, πιο άγριο στιλ, καλύτερες επιδόσεις

To Ingolstadt παρουσίασε την ανανεωμένη έκδοση του Audi RS3 για το 2025, με σημαντικές βελτιώσεις τόσο στο στιλ όσο και στη μηχανολογία και στις επιδόσεις του. 

Παρά την αύξηση της τιμής, η εταιρεία εγγυάται ότι οι αλλαγές αυτές προσφέρουν ακόμα πιο εντυπωσιακή εμπειρία οδήγησης, ικανοποιώντας έτσι τις υψηλές προσδοκίες για τα αυτοκίνητα επιδόσεων της φίρμας.

Το πρώτο πράγμα που τραβάει την προσοχή στο νέο Audi RS3 είναι οι πιο επιθετικοί προφυλακτήρες, μάσκα με μεγαλύτερους αεραγωγούς και ρομβοειδές μοτίβο στη γρίλια, με το σήμα της Audi να είναι σχεδιασμένο με ανθρακίτη, προσθέτοντας ακόμα πιο αγωνιστικό στιλ.

Μια ακόμα από τις αναβαθμίσεις είναι η εισαγωγή της τεχνολογίας Matrix LED για τα εμπρός φώτα. Τεχνολογία που εξασφαλίζει καλύτερη ορατότητα στη νυχτερινή οδήγηση, χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα στους αντιδιερχόμενους οδηγούς. Επιπλέον, όπως και στην προηγούμενη έκδοση, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη φωτεινή υπογραφή των φώτων ημέρας (DRL) απευθείας από την κεντρική κονσόλα του αυτοκινήτου, προσθέτοντας μια προσωπική νότα.

Το εσωτερικό του Audi RS3 έχει επίσης υποστεί ανανέωση, με το flat-bottomed τιμόνι να διαθέτει επιλογές για RS Mode και paddles από αλουμίνιο, ενισχύοντας την αγωνιστική ατμόσφαιρα. Η καμπίνα πλέον έρχεται σε χρωματισμό Vanadium grey.

Η ουσία του RS3 ωστόσο, έχει να κάνει με τις επιδόσεις του. Η Audi υπόσχεται ότι το νέο μοντέλο είναι καλύτερο από ποτέ, χάρη στην αναρρυθμισμένη ανάρτηση και το αναβαθμισμένο RS Torque Splitter. Τεχνολογία που λειτουργεί ως ένα πιο εξελιγμένο πίσω διαφορικό, βελτιώνοντας την κατανομή της ροπής στους πίσω τροχούς, προσφέροντας καλύτερη ευελιξία και σταθερότητα.

Τα αποτελέσματα είναι εμφανή, με το πρωτότυπο του RS3 ΜΥ2025 στο Nürburgring να καταφέρνει να ξεπεράσει τον προκάτοχό του κατά επτά δευτερόλεπτα στον γύρο, με το χρονόμετρο να σταματά στα 7′ 33″ 123 έναντι 7′ 40″ 748 του ΜΥ2021. Βελτίωση που αποδίδεται κυρίως στις αναβαθμίσεις στην ανάρτηση και στο RS Torque Splitter, παρά το γεγονός ότι το νέο μοντέλο διατήρησε την ίδια ισχύ με το προηγούμενο.

Όσον αφορά τις επιδόσεις, το ανανεωμένο RS3 χρειάζεται 3,8” για το σπριντ από 0 έως 100 km/h, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Για όσους επιθυμούν ακόμα περισσότερη ταχύτητα, το πακέτο RS Dynamic plus αυξάνει το όριο στα 290 km/h, έναντι 280 km/h του προηγούμενου μοντέλου.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.