ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Από πάνω πόλεμος, θα καταστραφούμε. Από κάτω, όλα καλά» έλεγε ο Κοσμάς ο Αιτωλός. «Από πάνω και κάτω πόλεμος», τι θα γίνει;
prodeals

Avatr 06, στιλάτος αντίπαλος του Model 3 χωρίς πίσω παρμπρίζ

Θα πείσει τους επίδοξους αγοραστές χάρη στην εμφάνισή του και θα προσελκύσει όσους δεν θέλουν την ηλεκτροκίνηση

Avatr 06, στιλάτος αντίπαλος του Model 3 χωρίς πίσω παρμπρίζ

Τα σεντάν μπορεί να αργοπεθαίνουν παγκοσμίως, αλλά στην Κίνα πουλούν ακόμα καλά. Ιδιαίτερα μάλιστα τα ηλεκτρικά. Κάπως έτσι, έχουμε έναν καταιγισμό νέων μοντέλων, με το πιο πρόσφατο να είναι το Avatr 06.

Πρόκειται για αντίπαλο του Model 3 που επενδύει πολλά στη φουτουριστική εμφάνιση. Το Avatr 06 αποτελεί τη χαμηλή έκδοση του αδελφού crossover 07 κι εκτός από 100% ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, θα είναι διαθέσιμο κι ως EREV. Όπως και το 07, συνδυάζει μηχανικά μέρη της Changan, μπαταρίες της CATL και τεχνολογία της Huawei.

Με μήκος 4.855 mm, πλάτος 1.960 mm, ύψος 1.450 mm και μεταξόνιο 2.940 mm, το Avatr 06 καθίσταται 30 mm μακρύτερο από το 07, 135 mm από το Tesla Model 3 και 55 mm από το BYD Seal.

Η κομψή μπερλίνα είναι επίσης εξοπλισμένη με μια σειρά προηγμένων αισθητήρων ως μέρος του ADAS συστήματος Huawei Qiankun. Συμπεριλαμβανομένου ενός LiDAR που τοποθετείται στην οροφή. Οι πλαϊνοί καθρέφτες έχουν αντικατασταθεί με κάμερες, ενώ δεν υπάρχει γυάλινο πίσω παρμπρίζ. Μια τάση που κερδίζει έδαφος, όπως είδαμε και στο πρωτότυπο της Jaguar, αλλά εξακολουθεί να είναι λίγο δυσκολοχώνευτη.

Το πίσω μέρος ολοκληρώνεται με ένα τρίτο φως φρένων ενσωματωμένο στην άκρη της κεκλιμένης γραμμής οροφής, μαζί με μια διακριτική αεροτομή τοποθετημένη στην πίσω πόρτα. Ενώ η Avatr δεν έχει ακόμη αποκαλύψει το εσωτερικό του 06, αναμένεται να ακολουθήσει τα βήματα των πιο premium αδερφών του. Με φουτουριστικό πιλοτήριο που περιλαμβάνει μεγάλες οθόνες με το Harmony OS της Huawei κι άλλα χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας.

Το 06 sedan μοιράζεται την ίδια CHN πλατφόρμα με την υπόλοιπη γκάμα της Avatr. Αν κι η εταιρεία δεν έχει ακόμη δημοσιεύσει τις πλήρεις τεχνικές πληροφορίες, υποθέτουμε ότι το 06 θα προσφέρεται με τα ίδια μηχανικά μέρη με το SUV 07.

Έτσι, αναμένουμε ηλεκτρικές εκδόσεις με κίνηση είτε στους πίσω τροχούς είτε τετρακίνηση. Η πρώτη έκδοση πιθανότατα θα παράγει 343 ίππους, ενώ η 4κίνητη 598. Αμφότερες θα τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 82 kWh. Επιπλέον, θα υπάρχουν εκδόσεις EREV, που θα συνδυάζουν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,5 lt σε ρόλο γεννήτριας με μια μπαταρία 39 kWh. Θα προσφέρουν επίσης επιλογή ενός ή δύο ηλεκτροκινητήρων.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Το Avatr 06 πρόκειται να κυκλοφορήσει στην Κίνα στις αρχές του 2025, με την αυτοκινητοβιομηχανία να ελπίζει ότι θα ενισχύσει τις ταξινομήσεις της. Ιδιαίτερα από τη στιγμή που τα μεγαλύτερα μοντέλα Avatr 11 και 12 δεν έχουν επιτύχει τους αρχικούς υψηλούς στόχους πωλήσεων στην ανταγωνιστική κινεζική EV αγορά. Η Avatr έχει την έδρα της στο Chongqing, με κέντρο εξέλιξης στη Σαγκάη και κέντρο σχεδιασμού στο Μόναχο της Γερμανίας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.