ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Ο Κ.Μητσοτάκης ακολουθεί τον «κανόνα των δεινοσαύρων» σε ότι αφορά τον Ν.Τραμπ: Ότι δεν προσαρμόζεται, πεθαίνει...
prodeals

Αυτά είναι τα λάθη στην οδήγηση που «σκοτώνουν» το κιβώτιο ταχυτήτων

Μπορεί να κοστίσουν πολύ ακριβά

Αυτά είναι τα λάθη στην οδήγηση που «σκοτώνουν» το κιβώτιο ταχυτήτων

Τα λάθη που κάνουμε ως οδηγοί όταν χειριζόμαστε το κιβώτιο ταχυτήτων, μπορεί να μας κοστίσουν πολύ ακριβά.

Εκτός και αν πρόκειται για εκ κατασκευής αστοχία, οι μεγαλύτερες βλάβες που μπορεί να παρουσιάσει ένα κιβώτιο ταχυτήτων οφείλονται συνήθως σε λάθη που κάνει ο οδηγός όταν βρίσκεται πίσω από το τιμόνι.

Ας δούμε αυτά που μπορεί να μας στοιχίσουν ακριβά και πρέπει να αποφεύγουμε όσο μπορούμε περισσότερο.

Μια κακή συνήθεια που κάνουμε όλοι οι οδηγοί, τις περισσότερες φορές χωρίς να το συνειδητοποιούμε είναι να οδηγούμε και να ξεκουράζουμε το δεξί μας χέρι πάνω στον επιλογέα των ταχυτήτων.

Αυτό πρέπει να αποφεύγεται γιατί δημιουργεί πίεση στις φουρκέτες του κιβωτίου που επιταχύνει τη φθορά τους.

Το λάθος που δεν καταλαβαίνουμε συνήθως ότι κάνουμε αφορά τη σωστή χρήση του αριστερού πεντάλ. Για να προχωρήσουμε σε αλλαγή σχέσης στο χειροκίνητο κιβώτιο, πρέπει πρώτα να διασφαλίσουμε ότι έχουμε πατήσει το πεντάλ του συμπλέκτη μέχρι το τέλος, κάτι που πολλές φορές δεν γίνεται.

Οι «καρφωτές» ή «βεβιασμένες» ταχύτητες είναι ο μεγαλύτερος εχθρός του σασμάν, μιας και φθείρουν τα γρανάζια.

Ένα ακόμη κοινό λάθος που επηρεάζει αρνητικά τη διάρκεια ζωής του συμπλέκτη είναι να οδηγούμε και να έχουμε το αριστερό πόδι μας πάνω στο πεντάλ του συμπλέκτη, κάτι που συνήθως γίνεται όταν κινούμαστε με χαμηλές ταχύτητες στο αστικό περιβάλλον.

Τις περισσότερες φορές δεν καταλαβαίνουμε ότι έχουμε αποσυμπλέξει ελαφρώς και αυτό οδηγεί σε πρόωρη φθορά των δίσκων.

Επίσης κατά την κίνηση στην πόλη, ειδικά τις ώρες αιχμής, ένα ακόμη λάθος είναι να περιμένουμε σταματημένοι με ταχύτητα στο κιβώτιο και το πεντάλ του συμπλέκτη πατημένο.

Σε αυτή την περίπτωση εκτός από τη φθορά -αν το πεντάλ δεν είναι πατημένο μέχρι το τέρμα- υπάρχει και ο κίνδυνος πρόκλησης ατυχήματος, αν για παράδειγμα γλιστρήσει το πόδι μας από το πεντάλ.

Αναφορικά με το αυτόματο κιβώτιο τα λάθη που γίνονται και μπορούν να οδηγήσουν σε κάποια βλάβη είναι σημαντικά λιγότερα κυρίως γιατί ο οδηγός συνήθως έχει μηδενική συμμετοχή στη διαδικασία αλλαγής των σχέσεων.

Υπάρχουν όμως και εδώ πράγματα που πρέπει να αποφεύγουμε, ακόμη και αν είμαστε απλά περίεργοι, ώστε να μειώσουμε την πιθανότητα βλάβης που μπορεί να κοστίσει χιλιάδες ευρώ.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Αυτό που δεν πρέπει να κάνουμε ποτέ είναι να επιλέξουμε «D» και να ξεκινήσουμε άμεσα έπειτα από όπισθεν χωρίς το αυτοκίνητο να έχει ακινητοποιηθεί πλήρως.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.