Είναι γεγονός πως η στροφή πολλών πολλών εργοστασίων προς τα υβριδικά μοντέλα αυτοκινήτων έχει αυξήσει σημαντικά την μεταπωλητική αξία κάποιων μεταχειρισμένων μοντέλων.
Αναμφίβολα μάλιστα, οι περισσότεροι κατασκευαστές προτιμούν τα υβριδικά συστήματα να τα συνδυάζουν με βενζινοκινητήρες παρά με πετρελαιοκινητήρες εξαιτίας του χαμηλότερου κόστους παραγωγής αλλά και κέρδους.
Ωστόσο, έρευνες έχουν δείξει πως τα τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα διανύουν χωρίς προβλήματα πολλά περισσότερα χιλιόμετρα σε σχέση με τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα. Και αυτό γιατί έχουν και πιο αραιά τακτικά σέρβις.
Έτσι, τα μεταχειρισμένα πετρελαιοκίνητα μοντέλα θα διατηρήσουν πολύ υψηλές μεταπωλητικές αξίες τους επόμενους μήνες.
Από την άλλη πλευρά όμως, υπάρχει ορατός κίνδυνος να μειωθεί η αξία τους καθώς ίσως απαγορευθεί στο μέλλον η κίνησή τους στις μεγαλουπόλεις.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.